Gå til innhold

Ang Synerela nesespray og blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg igang igjen og jeg skjønner det er lenge siden. Begynte med Synerela den 09.10 og skal starte med sprøyter 29.10. Men......... før jeg begynner med sprøytene skal jeg jo egentlig ha en blødning. Noen som vet/husker når denne bør komme. Føler meg litt teit her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På samme tida som du egentlig skulle hatt mensen..?

Jeg skal også begynne med sprøyter 29.10:)

Begynte med spray 13.10, kjenner jeg er full av pms nå og skal ha mensen i morgen etter vanlig syklus, virker som det er i ferd med å skje ja:)

Skrevet

Skule egentlig hatt mens den 20.10 så da er jeg litt på etterskudd jeg da. Kjenner murringen, men det skjer ike noe liksom he he. Tusen takk for svaret. Da har jeg litt mer å gå ut i fra. Da er det bare å glede seg med sprøytene he he. Hvilken klinikk er du på??

Jeg er i Porsgrunn, har allerede fått en sønn på 15 mnd, men vil så gjerne prøve igjen. Vet jo ikke å lang tid det tar.

Skrevet

Så vittig,. vi er også i porsgrunn og har en gutt som nå er snart ett år:)

Kjempeklar for en til, er nervøs for alt nå kjenner jeg. Sist visste jeg ikke om dårlige statistikker og mengder med forsøk, så da grudde jeg meg ikke. Og da gikk det på første. Nå håper jeg på at det blir noen egg. Skal se at vi skal inn til uttak samme dag vi da:)))))))))))))))

Skrevet

He, he det var kjempe pussig. Verden er ikke stor kan man si he he. Jeg hadde mange forsøk før jeg fikk lille gutt. Vi begynte i 2005 og hadde vel 4 mislykka forsøk før det endelig klaffet. Jeg er vel litt mer avslappet nå denne gangen for nå vet jeg litt mer og jeg vet at det kan gå bra:) Vi får krysse fingrene for mange supre egg. Du skal ikke se bort i fra at vi skal inn samme dag ja he he, bare denne blødningen kommer da.......

Skrevet

Husker jeg venta på mensen sist, mulig den kom litt forsinka når jeg tenker etter.

Vi får oppdatere hverandre, var litt gøyalt dette.

Skrevet

Det får vi gjøre:) Lykke til videre så lenge, så snakkes vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...