cherry coke Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Selv har jeg ikke sjangs. Lurer på om det er noen forskjell? Ser jo forskjell på fargen, da men hadde ikke klart å skille de i en blindtest.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Det tviler jeg på. Hva er synsforskjellen forresten? Jeg har kanskje tatt med meg både det ene og det andre fra butikken; er det mørk oransj og står røke- på det så er det "røkelaks" i mitt hode enten det er det ene eller andre, hehe. Hm, blind og ignorant - jeg?
cherry coke Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ørreten er litt rødere i kjøttet. Laksen er mer oransje. Synes ofte at ørret ser mer delikat ut:)
Musemor med tre søte små Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg syns ørreten smaker best, men kan ikke si hvorfor
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Hm, har nok kanskje hatt ebgge deler, bare ikke reflektert over det. Syns jo av og til at laks smaker bedre enn andre ganger, så det er kanskje typeforskjellen som gjør det da? Hm, må nesten teste nå (vente til ikke gravid lenger), siden jeg ble nyskjerrig :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå