Gå til innhold

Dere med kort livmorhals....les her :)

Kumilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på jeg, om dere er på noen andre forum også? Jeg er mye på snartmamma.com og føler den siden er enklere å bruke enn denne, mye lettere å sende private meldinger der. Jeg er Kumilla der inne også.

Ellers så kunne vi jo kanskje samle all praten om kort livmorhals og hvordan det går med oss i en tråd?

Så vi vet hvor vi skal lese og skrive nye innlegg? Har en viss følelse av at jeg kommer til å tilbringe MYE tid her inne, ligger på sofaen med laptopen her nå (takk for at det fins laptoper ja!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt lage en egen tråd med kort livmorhals ja.. så slipper det å bli så mange tråder hehe.. er kun her inne..

Skrevet

Hei igjen...skal du føde i Skien eller?

Det skal jeg, var der de to andre gangene...

du er heldig som er 28 uker...

går du til grønvold eller lunde? jeg går til grønvold.

Skrevet

Skal føde i skien. går hos ebbe..

Skrevet

Jeg er også bare her inne, ikke så bevandret på de andre forumene. Godt å se at det er flere av oss selv om jeg ikke unner noen andre disse bekymringene og plagene ;) Blir myyyye laptop ja, har ikke hatt roen til å lese så mye de siste ukene og i tillegg er jeg blitt lei strikketøyet mitt.... Koselig å "prate" med noen som vet hvordan dette er:)

Skrevet

Jeg er også stort sett bare her inne, giddder ikke sette meg inn i flere forum enn BIM. Blir lat av å ligge på sofaen ;.)

Jeg er 35 uker og har hatt kort livmorhals og åpning fra innsiden siden uke 27. Eller det var da det ble oppdaget, har sikkert vært sånn lenger enn det. Nå har jeg fått konstatert åpning på 2 cm, ikke mer livmorhals altså, er modnet og slimproppen gikk i går. Hodet er festet. Ellers intet nytt. Dette blir mitt 2. barn.

Bor i Skien og skal selvfølgelig føde i Skien som sist, det er bare helt fantastisk der og MÅ anbefales!!

Skrevet

ja, skien er et supert sykehus...det er min erfaring i alle fall...nesten så jeg gleder meg til å føde, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...