Gå til innhold

Har sovet 3 timer MAX i natt, Snuppa mi på 9 mnd har sovet uten seler på nattposen og det var grusomt, hver gang hun snur seg rundt på magen, hiver hun seg opp på alle 4 å ligger å syter å griner til vi kommer inn og legger henne rundt igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og da går det en hall time før det samme skjer igjen!!

Noen som har opplevd d samme og at det har blitt bedre???? UFF!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Prinsessamiogmeg:-)

Han eldstemann i huset her sov i en sånn pose med seler til han var 3 år...

Vi måtte klippe hull i enden da den ble for liten,for han nektet å sove uten å være i nattposen sin.Er det en grunn til at prinsessen ikke kan fortsette å sove i den?

Jeg tråklet hele Stavanger for å finne en sånn pose til minsten,men trodde ikke de solgte sånne med seler på lengre.Hvor har du fått tak i din?

Her i huset er nettene også strevsomme.Han vokner og vil ha full servering med kos i tillegg...

Hilsen fra Elisabet

Skrevet

Hei Elisabeth, så festlig at du svarer på innlegget mitt da:) Har deg jo på facebook også ;)

Jenta mi surret seg rundt i denne posen igår kveld til hun holdt på å kveles... og det er det jeg har hørt at di ble ulovlige for 4-5 år siden pga dette, men jeg fikk kjøpt min på sørbø, refelx på Kvadrat :)

Hilsen en som har buggis som deg ;)

Skrevet

Ja,jeg har også hørt at de selene ikke var helt trygge-dessuten er det vel altfor sent å begynne med det nå...

Er fremdeles kjempefornøyd med Buggisen min:-)Kjøpte en sånn dunpose med et bamseansikt for å ha inni,men det funker skikkelig dårlig.Så på en sånn skinnpose som hører til vognen,men de er jo veldig dyre da..

Jeg har forsten fått litt flere venner på Facebook nå,men du var jo den første!!

Har vært inne og tittet på bilder av den lille frøkenen,og hun er et skikkelig sjarmtroll:-)Skikkelig pene hele familien;-)

Kjører du fremdeles beige vogn?Har sett at det nå har kommet en ny brunfarge,den er utrolig fin.Men,men-er glad i min røde fremdeles.

Ha en fin dag,og ta deg en lur mens snuppa sover..

Skrevet

hehe :) jeg har helt brun vogn nå, men skifter mellom brun og off-white kallesje :) å har off-white pose :) kjempefornøyd! Ja kan godt skjønne at den Odenwalderposen med bamseansiktet ikke passet i sportsdelen... men hvilken skinnpose hører til buggisen da? Har ikke sett den... hmmm

Takk for fine ord om min skjønne prinsesse! Er mektig fornøyd med henne ja :)

Vanskelig med denne posen og selene, hun er jo vandt med å ligge i den nå, så er nok derfor hun ikke sover godt...hmmm-

Skrevet

...hvorfor ikke bare prøve vanlig sele i senga da? Jeg har kjøpt en sele på en helt vanlig barnebutikk,festet den i hver side på sprinkelsenga,og vi fikk alle tilbake nattesøvnen vår. Grunnen til at vi begynte med sele, var at vesla snudde seg i søvne og reiste seg opp. Hun får fremdeles til å snu seg halvveis, men sover rolig og godt. Det var helsesøster som sa vi kunne prøve det, og dette hjalp!

Skrevet

Jeg bruker sovepose fra babyshop med strikk under madrassen som festes i siden på posen. Begynte med det fordi han snudde seg rundt og lå og kavet i gulp. Er denne posen farlig, virker ikke som han har mulighet til å snu seg i den og han sov mye bedre etter at vi begynte med den. (han er 6 måneder)

Skrevet

Kan dere ikke bruke slike "gamledagse" gå/vogn sele? De klarer ikke å få vridd seg i de så de kveles.

Det er jo seler som spennes oerskuldre og rundt livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...