UpsyDaisy Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Gutten vår på 8 mnd våkner flere ganger på natten. Vi er kjappe med å løpe inn til ham å putte inn smokken før han våkner ordentlig. Gjør vi noe dumt? Burde vi bare la ham ligge? Han blir hvertfall ikke noe bedre slik det er nå... Noen erfaringer??
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, dette hørtes kjent ut, spretter opp å putter i smokken før han begynner å skrike...*dytter* litt på denne jeg, for jeg lurer også på om vi bare gjør oss selv en bjørnetjeneste???Lurer også på om noen har erfart noe på smokkefronten?
Gjest mphs Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Slik gjorde vi det også med første jenta som er 3 år nå. Og jeg kan si at det blir i allefall ikke bedre. Vi har måttet holde på slik hele smokkeperioden. Hun bruker den fortsatt på natten og om den detter på gulvet må vi fortsatt inn å gi den til henne. Hun har vært ekstremt med den smokken og vi har nå heldigvis vært uten dagsmokken i 1,5 uker og skal snart slutte med nattsmokken. kan bare si at jeg er veldig glad for at lillepia ikke bruker smokk.
kitty08 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 ikke at jeg er noen ekspert angående natten :-(, men jeg teller ofte til 200 før jeg går inn, og da roer hun seg ofte av seg selv, så det kan være verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå