Gå til innhold

Andre som ikke får sove om natta?

Anbefalte innlegg

Jeg har tre ting som plager meg i tur og orden; bekkenløsning, svangerskapskløe og urolige ben....i natt plager alle tre meg PLUSS halsbrann....Grrrr......det er andre gang jeg er oppe i natt, å jeg lurer på hvordan det skal gå om jeg skal ha det slik resten av tida:/

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg plages også med nattesøvnen. Synes det er veldig slisomt å ikke få sove. Prøver å drøye det med å legge meg om kvelden i håp om at det skal hjelpe. Men i natt hjalp det ikke. Blir oppgitt med tanke på at det ennå er 81 dager igjen!

En fortsatt go natt folkens!

Hei!

Jeg også sliter med nattesøvnen. Våkner så og si alltid halv tre på natta og må tisse. I tillegg våkner jeg flere ganger senere, bare for at jeg ligger litt ubehagelig. Har opplevd dette vena cava syndromet, og det er ikke noe godt å våkne opp av. Kjempe svimmel og helt utafor. Sliter også med varme og urolige bein, det er vel egentlig det som er det verste. Men nå skal jeg prøve magnesium, har hørt dette skal hjelpe. Så da får jeg bare krysse fingra for det. Men må vel regne med at det blir litt søvnproblemer etterhvert som en blir større. :)

Jeg har også slitt med nattesøvnen en måneds tid nå. Stort sett ikke noen spesiell grunn til at jeg vånkner egentlig. Av og til må jeg på do, eller jeg ligger ubehagelig, finner ikke så mange gode stillinger å ligge i.

Det begynte bla å gå utover prestasjonene mine på jobb, så nå er jeg foreløpig sykemeldt 20%. Har til vanlig 90 % stilling, så håper når jeg nå er nede i 70% at jeg kommer meg litt oppå igjen og får litt mer overskudd.

Jeg har slitt hele tida med at jeg våkner i 3-4 tida og er lys våken. Det verste er at det er helt uten grunn. Tror det er hormonelt. Riktignok endel tisseturer osv, men det er ikke årsaken. Er rett og slett lys våken og kan bare gi opp å sovne igjen før utpå morgenkvisten(og da er det for seint, jobben venter). SLITSOMT! Har hatt litt hjelp av akupunktur, men ingen mirakelkur akkurat. Sov godt!

Annonse

Sliter og med å sove på natta. Eller.. det er vel mest det at jeg våkner for at jeg må på do og liksom ikke får sove mer i hele tatt. Ligger bare å vrir meg siden mini ikke vil at jeg skal ligge på magen lenger.. Go figure hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...