Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Måtte naturligvis lage nytt innlegg fordi jeg ikke fant anonym-knapp på den andre tråden. Ser folk blir provosert over de med -90-91-92 i nicket sitt. Jeg er der jeg også, men jeg er født i 1893, hjelper det? Føler meg moden og fin og flott, er overbevist om at jeg med min utstrakte modenhet er en betraktelig bedre mor enn de som er ca 100 år yngre. Jeg mener, jeg kan vel skilte med stor grad av livserfaring, tror jeg, husker ikke så mye av det, men det er vel ett eller annet sted under det fastlegen in kaller Alzheimer. Jeg har en tre-fire elskere i varierende alder, faren kan forsåvidt være hvem som helst av dem, holder en knapp på han på 72, han er den mest virile av dem. Tror han heter Kåre. Eller muligens Jendor. Er ikke så nøye, egentlig, regner ikke med at noen av dem kan betale bidrag siden de er minstepensjonister alle sammen. Regner ikke med at de er i stand til å trille poden rundt i barnevogn noen av dem, uansett. Må vel belage meg på å bli alenemor, men min hjemmehjelp har fortalt meg at det finnes gode støtteordninger for alenemødre nå til dags. Tror jeg skal benytte meg av muligheten til å ta utdanning på Statens regning, også. Har vel fortjent det, synes dere ikke? Er det forresten lov å ha med babyer på sykehjem?
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Har du forvirret deg inn hit du da, lille venn? Vi forstår ikke slik humor, eller vittighet, eller hva det nå er du prøver på her inne, det blir bare dumt dette. Så så, komme seg tilbake dit du hører hjemme!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Næ men stakkars lita......du har det visst ikke så greit du...:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Ja visst har jeg havnet feil, denne var ment for krangle siden, seff . Sorry! Overse den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå