Gå til innhold

Første kontroll

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 9+3 i dag og skal på første kontroll imorgen tidlig. Er ganske spent og litt nervøs... Syns det er litt dumt at jeg ikke kjenner legen som skal undersøke meg. (Fastlegen min er nesten alltid borte og har ny vikar hver gang jeg skal til legen.) Føler jeg har 100 spørsmål, men er redd jeg ikke kommer til å huske noen av dem når jeg er der! Ønsk meg lykke til! Så kommer jeg med oppdatering imorgen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138960299-f%C3%B8rste-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk kjempefint! Hun vikaren var utrolig hyggelig og imøtekommende (likte henne faktisk bedre enn fastlegen min!), og jeg fikk svar på alle spørsmålene mine. De gikk mest på hvor jeg skulle få tak i jordmor, hvordan jeg skal kombinere jordmor- og lege-kontroll, om noen medisiner jeg tar kan taes under svangerskapet, og sykemelding og planlegging i forbindelse med studiene. Har vært helt utkjørt pga kvalme og tretthet de siste ukene, og ligger derfor litt etter med studiene... Ikke så gøy når jeg holder på med Master...

Hvordan gikk det på kontrollen din da? Har hørt flere skrekkhistorier om frekke leger og vordende mødre som praktisk talt blir hevet på dør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...