Søskenhåp adopterer Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Har dere som jeg bekymra dere litt over at når dere vrir av toppen på crinonen så tyter det ut en del pga. undertrykk i hylsa? Dette gjorde jeg noe med: Tok en nål og stakk et hull på "puta" man trykker på for å få gel'en ut og vips så var undertrykket vekk og jeg fikk inn hele dosen der den skulle være og ikke noe gikk til spille. Hold bare tommelen over det lille hullet når dere trykker. Tips fra meg:-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Genialt, det skal jeg gjøre etterpå:)Alltid endel crinone som tyter ut av hylsa her også.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke noe som helst å si at det tyter ut litt Crinone;-) Det er en liten "sikkerhetsmargin" i hylsene, så man får alltid i seg nok!
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Ja tenker meg det, men jeg synes det er så veldig mye som tyter ut jeg da - og vil ha inn alt! Man kan visst ikke få for mye for kroppen tar opp det den vil ha. Husker mine første forsøk da var det kun en dose om dagen nå er det to fordi de har bedre statistikk med det visstnok.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Det er sant, kroppen kvitter seg med overskudd. Ville bare si at det ikke har såååååå mye å si, men skjønner jo at du gjerne vil ha hver eneste dråpe:-) Masse lykke til med forsøk forresten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå