Gå til innhold

hva skal dere kjøpe til de små til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er nesten 17 mnd til jul og vet ikke hva jeg skal kjøpe :/ Hva kjøper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte litt på en liten cd spiller som tåler røff behandling..og en cd plate;) ellers blir det vel klær og litt leker..eller kanskje:

*akebrett

*dukke/dukkevogn

*ny seng

Skrevet

Vesla vår er 20 mnd. Har kjøpt en Duplo lekegård som sikkert blir moro, skal finne mer men har ikke helt bestemt meg. Hun skulle få dukkevogn som jeg kjøpte i fjor (var så fin og på tilbud hehe) men hun fant den, så da ble liksom den overraskelsen ødelagt siden hun leker med den hver dag nå :-) Av morfar får hun en lekekomfyr, og av tante en trehjulssykkel som nok blir knallgøy til våren.

Skrevet

Ok, i år blir listen veldig lang, fordi det er den første jule hvor hun skjønner litt mer. Hun blir 2 år 6 januar.

Samboer skal kjøpe fullt goretex utstyr( av typen jakt utstyr he he)

Cd spiller og cs`er

dvd

2 dukker ( men da har hun de 2 dukkene, kommer ikke til å få flere før disse er i stykker)

bøker

En sånn potte som lager lyd

dukkevogn og diverse av klær utstyr til dukkene

bamser

forskjellig ting og tang til å pynte opp rommet med

Skrevet

Han skal få en leke pluss et halskjede.

Skrevet

Tenkte å kjøpe vintersko jeg.. Får sikkert mange pakker av slekt og venner..

Skrevet

Det har jeg overhodet ikke tenkt på... Hun er jo så liten og det holder jo egentlig å pakke inn en visp eller en rosineske, så blir hun kjempeglad... De lekene jeg tror skal slå an, slår sjelden an. Men klart hun skal få gave.

Skrevet

Hvis du finner figuurene fra Drømmehagen (makka pakka, plinki plonk osv :) som går på NRK super hver dag halv seks er de i alle dall veldig populære her i huset. Kjøpte de akkurat på en tur i England.De hentes fram hver ettermiddag og han kan navnet på alle sammen, selv om han ikke kan si de helt ennå så henter han riktig "person" eller tog når jeg spør.. Fisher Price`s Little People er også en hit!

Skrevet

Min datter er 19 mnd til jul. Og jeg har allerede kjøpt julegave til henne. Hun skal få en rose BRIO dukkevogn. Hun har nemlig begynt å trille sin egen vogn inne i leiligheten vår, så jeg fant ut at hun kanskje kunne trenge sin egen vogn.

Skrevet

Lillewirre blir to år i begynnelsen av februar.

Hun får Babyborn-dukke og Miffys hus ( bok som man lager hus av)

Ellers er teltet hun fikk til ettårsdagen fortsatt en suksess. Tar det frem med jevne mellomrom og da er det like gøy hver gang.

Skrevet

Jenta vår er 17 mnd ved jul. Hun får duplo lekegård, en opsy daisy drømmehage-dukke samt bok fra oss. Får nok gyngehest fra besteforeldrene.

Skrevet

Gutten min skal få sånt lekekjøkken. Jeg tror det bor en liten Lars Barmen i han.

Han vil være 18 mnd rundt jul :-).

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt disse figurene fra Drømmehagen?

Skrevet

Jeg har kjøpt et par sett med klær fra barnegarderoben, det blir med det fra meg til jul tenker jeg(han er 17 mnd ca rundt jul) også har jeg begynt å kjøpe til pakkekalender litt småting, det gleder jeg meg til:))

Skrevet

Det blir et eller annet nyttig hun trenger. Hun er så liten ennå at hun ennå ikke forstår betydningen av å ønske seg ting slik større barn gjør.

Skrevet

Du som spurte om Drømmehagen-figurer: Tror nok de fleste store lekebutikker fører det nå. Extra Leker (finnes bl.a i Stavanger og Bergen) har det i alle fall.

Skrevet

Tenkte vi skulle kjøpe togsett til småen i år. Han er voldsomt intresert i puslespill og biler ol. så tenkte det ville slå ann. Kan han "pusle" sammen skinnene og kjøre toget etterpå.

Skrevet

jeg har sett ett sånt prinsesse dukkehus, med senger og små plastikk figurer til, det er den læreserien, husker ikke helt hva det het i farten, detvar fra 1 1/2 år, tenkte kansje det var litt kjekt,ellers står dukkeseng,komfyr og sykkel på listen.

Skrevet

Drømmehagen figurer å dem skal jeg kjøpe i morgen eller neste dag før dem blir utsolgt for er det kun en ting min datter kan sitte i ro å se på tvn,ja så er det"Drømmehagen".Mine barn får to pakker hver å alltid leker siden dem andre kjøper alltid klær.

Skrevet

nei;så sprøtt at det er så mange av barna som liker drømmehagen. Sønnen min på 20mnd elsker drømmehagen. så fort han kommer hjem fra barnehagen så sier han "makka pakka" =) jeg visste ikke at det fantes sånne figurer man kunne kjøpe. Gjett om jeg skal kjøpe det til klumpen til jul. Takk for tipset. og du som kjøpte det i england, hva heter de der? skal nemlig til england i november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...