**Marge Simpson** Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Det er særlig rundt øynene hun er tørr, ellers ville jeg kanskje ha brukt bittelitt olivenolje. Er det noen som kan hjelpe? På forhånd takk!
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 A-creme er greit, men ikke hver dag. Babyer skal helst ikke smøres så mye. Oljebad er bra Ellers fins det sikkert fete kremer på apoteket som bl.a atopikere bruker, spør om hjelp.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 eldstedattera mi var veldig plaget med tørre flekker rundt øynene,og haka da ho var lita,under året,jeg fikk blå resept på apocelan,hjalp med en gang,ellers anbefaler jeg oxo a-creme eller helosan,helosan funker oxo som kuldekrem nå som kulda setter inn og de er mer utsatte for tørr hud...
**Marge Simpson** Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk for gode råd! Jeg er så redd for at hun skal reagere på noe om jeg påfører krem rundt øynene hennes, så jeg burde nok spørre på apoteket, ja.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 babyolje eller a-creme ville jeg brukt.
Bianca83 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Locobase repair. Den er veeeeldig god mot tørr hud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå