Gå til innhold

Er ferdig med srpøyta 6/11 og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ta blodprøve 7/11 kl8 og ultralyd kl.12.00

Men hva skjer da?? skal de ta ut egg?? skal mannen min være med??

Håper noen kan si meg hva som skjer.. får vite det 28/11 op sykehuset men klarer ikke vente,.... :)

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann babyblomsten.

Når du skal på ul sjeller de eggposene dine, om de er stor nok til at det evt kan være egg der. Ser du skal på ul på en fredag, og da blir det mest sannsynlig uttak på mand. eller tirsd.

Mannen din må nok være med ja, for de trenger jo "svømmer`ne" hans for å befrukte de evt. eggene.

Du får også så sterker smertestillenede, så du ikke har lov å kjøre bil etterpå.

Masse lykke til :o)

Skrevet

En skrivefeil ser jeg: sjeller = sjekker

Skrevet

takk for svar.. blir lissom litt roligere da.. :) eller noe i den duren...

greit at han skal være med for at jeg ikke kan kjøre bil, men det kan ikke han heller, han får også sterke smertestillende da dem skal ta direkte uttak... han hadde en test runde, og vips der ble bilen stående på sykehuset... :)

Men men det blir jo det minste problemet..

Så med andre ord egget ut mandagen og inn igjen fredagen.. altså14/11

Men en ting til... regner de da termin utifra når det blei befruktet på utsiden da???

Skrevet

He he, må le. tenkte ikke på at det kunne være en grunn til at mannen ikke kunne kjøre heller *dumme meg* ;o)

Hvis du tar ut egg på mand., blir det mest sannsynlig inn setting på onsd. hvis de er blitt befrukta. Det ringer du sykehuset dagen etter uttak for å høre om.

Og når det gjelder terminregning, er jeg sannelig ikke sikker. Men du kan si det sånn, at den dagen de setter inn et egg, så er du allerede 2 uker på vei.

Skrevet

hehe e ler også.... :)

oki!! fant en termin kalkulator bare for å teste... :) om alt går som det skal kommer det kansje en liten en i begynnelsen av august..

Men man har jo ingen garantier, men jeg krysser fingrene..

:)

Nå skal jeg legge meg, takk for svar.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...