Gå til innhold

Noen som har noen nettsider (nettbutikker) i USA hvor man kan kjøpe OTH?

Anbefalte innlegg

Har hørt at det er penger å spare på å bestille derfra. Noen som vet?

Har også slektninger som bor der, så kan få de til å sende det til meg f.eks. Synes det er vanskelig å lete på ebay... :(

:)

Fortsetter under...

Ahaa en lofoting.... :))))

Når har du termin da? Ser du fikk en baby i jan 2007. Lurer på hvor tett det blir imellom dine? Her i gården er det 14 mnd og det går så fint. Kjempekoselig!!

Ja nå har jeg funnet frem til oversikten over hvor de selger OTH i div land, så nå er det å bestemme seg og finne det billigste stedet.

:)

Fikk nr 2 i Juni,har bare ikke fiksa det på min side ennå :) 17 mnd mellom dem. Hehe,når jeg var lita (ca 10år) synes jeg foresten gubben din var så pen :) Han er onkelen til nabogutten (som er voksen nå da) tror jeg :)

Så bilde av alle barna i avisen for en stund siden,så regner med at det er du siden det ikke er så mange med 5 barn her :)

Sjekk www.babyjungle.nl også.

Skal bestille litt tilbehør fra Australia selv,har en venninne som bor der som skal sende det til meg som "gave",slik at jeg slipper toll.

Sparer 2000kr :)

He he ja det er vel ikke så mange med 5 barn. Vet bare av ett par til, men der er sikkert flere på denne øya. :)

Ja det er lurt å ha bekjente her og der. Blir vel å få tanten til gubben, som bor i USA, til å sende oss diverse greier.

Vi får se...

Har du OTH?

Jeg har en OTH tvillingvogn og er storfornøyd, så tenkte å kjøpe meg en singel også da lillemann på 15 mnd ikke er så glad i å sitte i den.

Så får jeg gå tur med lillemor innimellom....:)

Skal sladre til gubben...he he he :)

Annonse

Hihihi,ja husker at jeg synes han var sååå kjekk til å være så voksen :)

Har Oth Urban Jungle,kjøpte på tilbud på biteringen.no. Har hatt lyst på den lenge,har bare ikke tatt meg råd.

Lofot Torsk mæ to tætte: har også bekjennte i australia og jeg har mountain buggy... Trenger noe ekstar utstyr.... Hvordan gjør dere det? Bestiller du fra nettet til deres adresse, i så fall fra hvilken web side? eller sier du til dem hva du skal ha og de drar å handler etc.... Åsså lurer jeg på hva du har kjøpt derfra...kansje noe jeg ikke har tenkt på... Notert meg bumper bar og myggnett.... sikkert mye annet lurt også? :)

Til HI: ikke meningen og kuppe tråden på noen måte altså..... :)

albeebaby.com

Der er det 428$ for den... Så rart at det er så mye billigere enn de andre stedene....?!?!! Hadde tenkt å bestille meg derifra jeg, men hvorfor så mye billigere der???

http://www.babyzonedirect.com.au

Jeg bestiller det jeg skal ha og betaler med kort. Man skriver sin egen adresse,så kan man velge om man vil ha det sendt til den adressen eller en annen. Skriver da min venninnes adresse,slik hun får det i posten,og sender det som gave til meg så jeg slipper toll. Hun deler opp "bestillingen" min slik at det ikke overgår tollsummen.

Skal bestille :

Bumperbar

Stelleveske

Seat-Insert

Buggy Mummy

Parasoll (Skal til syden snart:)

Du kan jo også få de som bor der til å handle for deg da,hvis du stoler på at de kjøper nøyaktid det du skal ha. På www.mountainbuggy.com finner du en liste over forhandlere i hele Australia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...