Nr3på vei, to tette:) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skjeønner ikke åssen det skal bli. Er i uke 29 nå og det er pyton. Går 100% sykmldt og gjort det hele svangerskapet da jeg ikke ble kvitt bl etter sist svangerskap(13mnd siden ca). Gubben skal snakke med arb.g sin om å kunne ta ut alle egenmld og fordele det uttover mot termin også må han prøve å få sånn omsorgsperm som legen kan ordne i følge nav(15 dager). Har minsten hjemme og gubben jobber 100% pluss at det er mye møter+opfølging av den andre sønnen vår på skole og fritid så ikke mye avløsnig. Svigers har tatt vasken her siden begynnelsen av forrige svangerskap stakkar, men da orker hun ikke å passe noe unger som regel, men blir ofte hvertfall en dag....så har min mor minsten noen ganger på fredager(men det har vi akkurat begynt med og ike hver fredag vi får det til) Kjenner nå at det begynner å bli en grense....samtidig så sover ikke minsten alltid rolig på natt så vi har det i tillegg og om han sover så sover jeg dårlig likevel....jeg har et "varsel" om at kroppen er for sliten og det er en forferdlig vond smak i munn, nemlig røyksmak og det begynte i går. Så føler at dette blir rimelig tøft ut tiden. Jeg skal legge på meg noen kg til og det er jo pyton å bære på 12kgkladden jeg har nå gså skal jegi tillegg bære enda flere selv også.... men spm var vel...etter litt frustrasjon: kan man få igangsettelse? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138959012-kan-man-f%C3%A5-igangsettelse-pga-bekkenl%C3%B8sningen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jejeje Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror det skal endel til, men vet ikke hva kriteriene er. Jeg går sammen med ei på bassengtrening som ble satt i gang i uke 38 i sitt forrige svangerskap pga bekkenløsning. Tror hun var innlagt den siste tiden på sykehus pga at hun var helt kjørt. Vet at hun gikk med krykker fra uke 18. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138959012-kan-man-f%C3%A5-igangsettelse-pga-bekkenl%C3%B8sningen/#findComment-138961173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå