L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 WHAT TO DO??? Har tørka opp det værste med anti bac og vanlig sprit... har ikke white sprit dessverre... Døra er enda svak lilla men problemet er mellom flisene det hvite liksom... heldigvis er flisene svarte! Noen som vet hvordan jeg kan få bort dritten???? Må no male døren og dørkarmene!!! sukk...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Å nei å nei å nei å nei..... Stakkars.....har ingen gode råd.....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Må bare spørre, hva er krystallfiolett??
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 DET ER ET LILLA stoff som brukes på bleieutslett... setter merker på hud, klær, møbler ALT!!! åhh... må vel legge nye flsier på gulvet da!!! og vi som driver å skal selge og alt:((( huff, ekstra arbeid delux!
Gjest irismor Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Døra og karmene må nok males. Men fortvil ikke, det finnes noe som du kan "farge" opp fugene mellom flisene. Gå inn i en flisebutikk og de kan hjelpe deg, hvis ikke så har de det meste på Clas Ohlson og Biltema.
Masaili <3 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Hell på med klor! Det gjorde jeg! Ha på, la virke en par min og vask godt vekk. Jeg fikk vekk krystallfiolett på denne måten:)
Blåmandag¤ Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Maling? Jeg klarte det samme et sted vi bodde før. Lilla fuger, skikkelig lekkert.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 klor klor klor!!! skal prøve det=)))) hehe... det er lite lekkert! Mne fikk masse bort med god gammeldags sprit, men er enda lilla skjær liksom... og døra må males og karmene... men er fugene... Men tusen takk for tips... om ikke klor hjelper får jeg ta kontakt med en flis legger!
Tante Bassa Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg klarte også å miste en flaske krystallfiolett i gulvet for noen år siden, og det eneste som kan fjerne flekkene er 96% sprit. Lykke til!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2008 til deg som skrev tipset om KLOR:) YES DET FUNKA:) nå er fugene helt fine, vises ikke noen ting:) du er en knupp;) SÅÅÅ GLAA
Expat Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Vanish (sånn rosa boks) skal ta krystallfiolett.
Heira☆ Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Kom på en historie når jeg leste om krystallfiolett-historien din. Egentlig litt tragi-komisk da; Jobba på et sykehj. en gang hvor vi hadde en bruker med alko-demens. Ho drakk det ho kom over. Og en dag hadde ho fått tak i ei flaske med kr.fiolett og drikki opp denna. Dere kan jo selv tenke dere åssen ho så ut i ansiktet.... Og som sagt, så er jo ikke det bare til å vaske av. Det måtte jo bare slites av av seg selv, så denne stakkarse damen var lilla rundt munnen ei god stund etterpå ;o)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Noe som hjelper i tillegg til klor er faktisk vademecum av alle ting:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå