Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal etter planen ha fryseforsøk i morgen.. Noen som vet hvor god sjansen er for at eggene i det minste overlever den første bøygen?? Er redd for at vi må gjennom alt en gang til fordi det ikke var noe å sette inn. Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Har hatt tre fyseinnsettinger, der den siste var med to egg. Alt i alt har jeg tint opp fem, og av dissen var det en som ikke overlevde opptiningen. Jeg tror det kommer an på kvaliteten på eggene. Legen min har alltid sagt at de befruktede eggene var av super kvalitet, og jeg ble faktisk litt overrasket da de ringte sist gang og sa at ett av eggene ikke tålte opptiningen.

Når det er sagt, har jeg lest om kvinner her inne som har hatt flere egg til frys som ikke tålte opptining.

Konklusjon? kommer med andre ord an på eggkvaliteten...

Lykke til i morgen, jeg synes alltid det er nervepirrende å vente på telefonen der de forteller hvoprdan opptiningen er gått...

Skrevet

Takk for svar.. Er litt nervevrak her jeg sitter!! Drikker et glass med rødvin fordi jeg håper at det er siste gangen på lenge at jeg kan gjøre det.. Åhh *spole frem til i morgen klokken 3 med 2 innsatte egg*

Skrevet

Lykke til med opptining og innsetting... og så klart rugetid :)

Jeg skal selv i gang med frys nå i november... og har samme angst som deg at eggene ikke skal overleve opptiningen

Skrevet

hei dere,jeg hadde samme angst som dere når jeg skulle ta fryseforsøk, hadde fire på frys. når dagen kom ett egg tålte ikke opptiningen, men de neste to var perfekte til insett, så den 18 august satt jeg inn to egg. så begynte de to lange ukene, på dag 11 klarte jeg ikke vente lenger og tok en test den lyste positiv fort.

endelig vi hadde lykkes.

5 uker etter innsett var det ul og det viste ett lite knøtt.

så 3 dager etter ul fikk jeg en liten blød, og fikk time for og sjekke om alt var ok.

og mens jeg lå der fikk jeg litt sjokk for det var to små eneggede knøtt inne der.

nå er jeg strax 12 uker gravid og venter bare på at kvalmen skal bli borte.

så lykke til hilsen lene

Skrevet

Takk for oppmuntringen håper på 2 skal ha 2!! Jeg har 8 på frys, så det er jo et helt håndballag med innbytter:) Skal bare tine 2 denne gangen. Turbotrollet: lykke til når det er din tur!! Dette skal gå veien, ikke sant??

Lurer på en ting til, jeg.. Når får man beskjed om det blir innsetting eller ikke? Sånn ca, hvor lenge før timen, mener jeg. Når vet de det? Har litt kjørevei...

Skrevet

Jeg har jo bare 2 på frys, så jeg får heller gjøre som håper på 2 skal ha 2 og få eneggede tvillinger dersom det er bare ett egg som overlever opptining :)

Men nå er det vel snart på tide det blir vår tur ja :)

Skrevet

Hei Turbotrollet ;-))

Jeg hadde kun 2 egg på frys, et 5 dagers og et 6 dagers.

De tinte opp det som var frosset på 5 dag.... og nå er jeg lykkelig gravid.

Lykke til

Klem

Skrevet

Fikke heldigvis innsetting!!!! De satte tinte først 2, der så de med en gang at det ene var dødt, og at det andre ikke var helt perfekt, så da tinte de ett til som var suuuupert. Så nå ruger jeg på 2 egg, og har 5 igjen i frysen. Er det rart å være lei seg for en mistet sjanse med det egget som døde?? Tenker vel at det er en litt rar tankegang, men tankene sniker seg inn likevel!! Men nå ser vi fremover. Testing 6 november!! Har bare en test, så det blir ingen sniktesting før dette!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...