Gå til innhold

Snart 3 år, og kommer opp 5-20 ganger etter hun er lagt hver kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger ikke i sprinkelseng da hun har sluttet med bleie på natta.

Følger henne tilbake til senga, og gir minimalt med oppmerksomhet rundt. Ender med at hun gråter sårt fordi hun blir fulgt tilbake, for så å sovne etter ddet. Trist å ha det sånn synes jeg. Har holdt på sånn i 3-4 uker nå...Skjønner ikke at hun ikke snart blir lei.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Silkesnor

Så på super-nanny at de skulle bare leie barnet opp igjen UTEN ett ord. 90 ganger brukte de første gangen :-P MEN det gikk sakte men sikkert nedover, og tilslutt holdt det med å lese litt før leggetid. De skulle ikke stresse, men ha en avslappet avrunding av dagen.

Sover hun på dagen, forresten? Eller legger du henne tidlig? Kan jo hende at det lønner seg å vente 15 min eller noe sånt. Søsteren min har det samme problemet, der får datteren lov å kikke litt på en bok alene, men ikke gå ut av sengen. Hun slår av lyset selv, og sovner. Det virket i alle fall for dem.

Lykke til :o)

Skrevet

Det var visst ikke silkesnor, men anonym. Beklager, gikk litt fort her, gitt ;-)

Skrevet

Er mye enig i det emeline1 skriver.

Jeg har alltid latt mitt barn høre svak musikk, eller en fortelling på cd. Det har funket veldig bra!

Andre i familien har hatt dette problemet også, og de har bare latt barnet gå rundt uten å gi det noen form for oppmerksomhet, hverken positiv eller negativ, og til slutt har det blitt kjedelig og barnet har gått og lagt seg selv...noen sånne kvelder, så ble det rolig ;-)

Lykke til

haug1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...