meg83 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 I morgen skal vi endelig ha vår første samtale hos Hausken. Vi ønsker oss inseminasjon... Alt har liksom virka så fjernt hele tiden, men NÅ SKJER DET!!! =) Er så spent!! =)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei meg83 Lykke til, skjønner at du er spent! Hausken er veldig kjekk å snakke med, har gått til ham jeg også (da han var overlege på sykehuset i Haugesund). Mange gode ønsker fra meg!
meg83 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for det, emeline1! Hvordan har prosessen vært derfra for deg da? Ble det forresten stilt spørsmål ved grunnen til at man har lyst på barn?
SkyBaby Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 MASSE MASSE lykke til!!! Krysser alt jeg har for dere!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er hos Hausken,skal ha uttak der fredag. Hausken spør om ting relatert til din tidligere behandling i forhold til det å få barn på samtalen,samt at han undersøker deg og tar i mot sædprøve fra mannen om det ikke allerede er gjort. Spørsmål om hvorfor man har lyst på barn er vel for de fleste av oss som kommer dit ikke akkurat relevant,så jeg har ikke opplevd det. Lykke til !
meg83 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svar og lykkeønskninger!! Godt å endelig føle at jeg hører til her inne, etter en stund med flakking mellom ulike forum og stadier i tanke- og prøveprosessen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå