#tutta 26# Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Lurer på hva jeg skal ta for tøyet jeg tenker å selge etter lillegutt.Hva vill dere gitt pr. stk for en langermet body?Kortarmet body?Sparkebukse/bukse?Genser?Jakke?Dress?Er så i tvil om hva som er en fornuftig pris å sette på det:)
Glad tobarnsmamma Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det kommer litt an på merke o.l. De selger så mye billig og pent tøy på salg på bl.a. Lindex, Kappahl, Cubus og H&M, at jeg heller kjøper nytt enn brukt...
Tante Gustava Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 signerer lykkeliten. Så mye pent tøy som man nå kan få for en billig penge (spes bodyer etc) så kjøper jeg ikke brukt. Mitt tips hvis du har mye tøy du vil bli kvitt er å gi det til UFF, innsamling til barnehjem i Øst-Europa, evt til et krisesenter (tenk på alle barna som kommer dit i bare det de har på seg). Men selvsagt, hvis du vil selge så må du gjerne gjøre det. Men pris syns jeg er vanskelig å si.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ta en titt på finn.no eller qxl.no. Mange som selger der, så kan du se hvilke priser som er vanlig..
Gjest mphs Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fant ut at det ble for mye jobb for lite penger så jeg gir heller bort mitt. Men om du skal selge vil jeg si 5-10 kr pr. body, 15-25 kr for sparkebukser, 10-20 gensere, 20-40 yttertøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå