Gå til innhold

Hva er grei pris for pent brukt babytøy fra 0-1 år hvis man skal selge det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal ta for tøyet jeg tenker å selge etter lillegutt.Hva vill dere gitt pr. stk for en langermet body?Kortarmet body?Sparkebukse/bukse?Genser?Jakke?Dress?Er så i tvil om hva som er en fornuftig pris å sette på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på merke o.l. De selger så mye billig og pent tøy på salg på bl.a. Lindex, Kappahl, Cubus og H&M, at jeg heller kjøper nytt enn brukt...

Skrevet

signerer lykkeliten. Så mye pent tøy som man nå kan få for en billig penge (spes bodyer etc) så kjøper jeg ikke brukt.

Mitt tips hvis du har mye tøy du vil bli kvitt er å gi det til UFF, innsamling til barnehjem i Øst-Europa, evt til et krisesenter (tenk på alle barna som kommer dit i bare det de har på seg).

Men selvsagt, hvis du vil selge så må du gjerne gjøre det. Men pris syns jeg er vanskelig å si.

Skrevet

Ta en titt på finn.no eller qxl.no. Mange som selger der, så kan du se hvilke priser som er vanlig..

Skrevet

Jeg fant ut at det ble for mye jobb for lite penger så jeg gir heller bort mitt.

Men om du skal selge vil jeg si 5-10 kr pr. body, 15-25 kr for sparkebukser, 10-20 gensere, 20-40 yttertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...