Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen er ca 3 dager forsinket, og jeg har gruet meg max til å ta test. (fordi den kan være negativ) Uansett, etter litt opp-backing fra venninner kjøpte jeg test idag.

Kom hjem fra jobb og fikk jo høre at så lenge det er etter forventet mens kan den taes så og si når som helst.

Jeg går på do, tar testen og venter....og venter.......og venter. TESTEN FUNKA IKKE!!! Fikk bare en eneste strek i det vinduet som er "gravid/ikke gravid". men ingenting mer. Ikke at den var ferdig eller noe. Noe så typisk. Er det rart jeg aldri tør å få forhåpninger angående detta? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjipt da! Og er det bare en teststrimle pr pakke med de der digitale testene da?

Skrevet

Jeg kjøpte den med to tester i... (Clearblue). den som det kommer opp med to streker hvis man er gravid og en hvis man ikke er det..

Skrevet

Ikke den digitale altså? Trodde du mente at det var den digitale som ikke funka...

Men ikke noe strek i kontrollvinduet heller??

Skrevet

Nei :(

Men jeg tok den andre nå... den var negativ. Litt deppa nå, men...får håpe mensen kommer snart så jeg blir ferdig med det og kan begynne med pergo....(husker ikke helt hva det heter her og nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...