Zinnia Skrevet 22. oktober 2008 #1 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har hatt så lite symptomer hele veien, at jeg har vanskelig for å tro at det virkelig er noen der inne! Og med tre uker igjen til neste legetime, og ultralyd først den 10.desember, så er det leeenge å vente på å få noe "bevis" bortsett fra uteblitt mens og to positive hjemme-tester! Jeg skal liksom være i uke 13 nå, men merker jo så godt som ingenting! Så.. jeg bestilte en sånn Angelsound-greie. Vet at man ikke skal bruke den mye, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre! Fkk først en som ikke virket (superskuff!), men i dag fikk jeg ny, den virket som bare det, jeg fant hjertelyden etter noen sekunder bare! Fant min egen først for å kunne sammenligne, og hørte også min egen puls på siden av magen. Og så, midt på magen, rett over skambeinet så kom det en klar og tydelig lyd som hørtes ut som en liten hest som galopperte kjempefort!!!! fantastisk... er superhappy nå, og alt føles så mye virkeligere. Nå slipper jeg være engstelig for at ikke legen skal finne noe også :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138957382-klarte-ikke-%C3%A5-vente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
glimt_i_magen Skrevet 22. oktober 2008 #2 Del Skrevet 22. oktober 2008 Joda, kjenner igjen den der! For jeg leser så mye rart, også plutselig har jeg ikke vondt i puppene lenger. Jeg vet jo at det har kommet og gått hele veien, men jeg blir kjemperedd hver gang. Men i natt våkna jeg ofte og hver gang strøyk jeg meg over magen, og kanskje jeg kjenner at det har kommet en kul! Men da jeg våkna 04.30 i morges, da visste jeg at jeg var gravid. For jeg pleier aldri å våkne om morgenen for å måtte tisse når jeg ikke var gravid:) Men helst skulle jeg hatt en sånn doppler-sak som fant hjertelyden. Men jeg skal til ultralyd nå på tirsdag, og jeg håper som bare det at vi får se armer og bein! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138957382-klarte-ikke-%C3%A5-vente/#findComment-138958012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå