Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Har noen gått til en ostopat for å få hjelp mot kolikksmerter?.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Min søster er osteopat og har effektivt behandlet mange babyer med kolikk. Hun var fysioterapeut før hun utdannet seg til osteopat forresten, så hun hadde behandlet babyer som fysioterapeut også. Om jeg har forstått det riktig, er det ikke så ulike teknikker som benyttes, men osteopaten har mye mer inngående kunnskap om kroppens organer, enn fysioterapeuten eller kiropraktoren har. Det er tross alt en 6 årig utdannelse (selv etter at man f.eks er autorisert fysioterapeut), selv om de har anledning til å kalle seg osteopater etter fire år på studiet. Ikke noe å kimse av. Ville absolutt ha latt henne behandle mini om han hadde kolikk..
Puddingmama Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Vi gikk til osteopat og var veldig fornøyde! Ser veldig skånsomt ut og det virka.
Slæsh84 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Et råd som vi ikke visste om,fikk vite før nå. Manuell Terap. er GRATIS. Vi har slede me kolikk siden hun var 3uker,gikk til 6 behandlinger til kirop. for kolikk,oppdaget kiss og. Nå er hun 5mnd å vi skal for første gang i mårå til manuell terap. Vi har brukt mye penger på kirop. fordi vi ikke visste før nå ang. manuell terap. Mange så anbefaler det ang. kolikk,men folk må finne ut av selv hva de vil prøve altså,men tenkte å si det siden ingen sa det til oss at det var GRATIS...! Lykke til
Glad tobarnsmamma Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Me har òg vore t manuellterapeut me lillejenta vår, d hjalp veldig! Men ka e egentlig forskjellen på manuellterapeut og osteopat? (forskjell på behandlingen av spedbarn?)
Slæsh84 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 har ikkje peiling,ler. Men vet det e gratis vertfall hos manuell...
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Manuellterapeut er ikke gratis her. Men kosta bare 100,- for behandling da..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg var hos ostopat idag...600 kr for 30 min!!!!! DET BØR hjelpe for å si det sånn;) he he
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Det var dyrt.Håper det hjelper da. Gi oss beskjed om hvordan det går så kansje vi også prøver det vist det hjelper
Glad tobarnsmamma Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Hvordan behandlet han barnet ditt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå