Gå til innhold

Når noen sier de har overført penger til min Nordea - konto den 11. okt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det da noen som helst mulighet at de ikke rekker å komme fram til i dag, nesten to uker senere?? Han sier han var på Posten og overførte penger, vet ikke om han betalte kontant eller hva - men uansett, nå tror jeg han lyver, er vel ingen overføringer som tar to uker lenger??

Skrevet

Det tror jeg er løgn ja.

Skrevet

Enten lyver han, eller kan de ha tastet et feil nummer. Det tar ikke nesten to uker.

Skrevet

Nåå det var en periode vi på jobb ikke fikk penger fra Posten på mange uker, dette på ting som var sendt i postoppkrav, så det skjer jo. Ta kontakt med posten og hør om de har bekreftelse på det eller få han til å sende deg kopi av kvittering eller lignende. :-)

Skrevet

det tar maks 2 dager, ikke 2 uker.

Skrevet

Jeg vil tro han lyver ja...MEN vi har faktisk opplevd at Nordea har rotet til - vi betalte husleie den 1. i måneden - for deretter å se på utskriften at de faktisk ikke trakk før åtte dager senere, syntes det var relativt drøyt. De beklaget selvfølgelig, så feil kan oppstå.

Skrevet

Dette kan faktisk skje! Så hvis du ikke har "noe på han" fra før ville jeg sjekket dette opp før jeg sa at han løy. For jeg har selv nordea, og har opplevd at det å overføre penger mellom nordea og posten, ikke tar max to dager som nevnt over her, men opptil 15 dager før pengene var på plass. Det samme mellom sparebank 1 og nordea, tar godt over ei uke. Så dessverre, ja det kan skje, og sjekk det opp. Det kan ha skjedd feil :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...