silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 noen som vet hvor store nurkene våre må være for å spise egg? her i huset er det egg hver lørdag og søndags morgen,evt omelett til middag oxo noen ganger hihi..syns å huske no med den eggehviten fra snuppa mi var lita (5 år siden) så jeg bare spør minsten her runder 10 mnd neste uke...
Snøfnugg75 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Dei anbefalar å vente med egg i rein form til barnet er 1 år. Jenta mi på 11, 5 mnd fekk nettopp smake litt omelett, og det gikk fint. Men 10 mnd: du kan prøve litt, synest eg, da!
lille_my:) Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har faatt beskjed om eggeplomme er ok fra 6 mnd, og hele egget fra 1 aar.... det er det jeg har fulgt...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 oki,så da kan jeg sånn med temmelig sikkerhet dyppe skive i bløtkokt egg (plomma) da og gi storesøster elsker jo dette i helga,er jo høydepunktet når ho står opp det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå