asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Kan det bare være for en periode? Eller er det nå vi begynner å se hvilken personlighet hun har? Syns hun har så dårlig tålmodighet, alle disse andre babyene ligger bare på gulvet og koser seg, min surver for det minste. Ganske plagsomt!
Krusemynthe Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Opp med motet! Sånn tenkte jeg også mye for noen uker siden. Men plutselig har det snudd. Og det kan skje for dere også. Er vel fortsatt litt å gå på her, men med de tydelige forbedringene vi nå har hatt ser jeg mer positivt på det. Men det er slitsomt. ...særlig når damene på butikken nesten himler med øya når vi kommer for å handle, og tenker at nå er det et kvarters skrike-tid igjen. De gjør ikke det, altså, men hvem kunne klandret dem? Vi har skreket os gjennom hyllene der noen ganger!
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svaret! Det går naturligvis noe opp og ned her også, og håper det retter seg til det bedre etterhvert. Noen flere?
Julimams Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Ellen sutrer omtrent konstant om hun er litt trøtt, (med strek under litt.). Hun er stort sett bare blid den første halvtimen etter en dupp, og den må vare i allefall i 2 timer for at det skal duge. Ellers starter klagesangen! Det er sååååååååå slitsomt. Men jeg merker at tålmodigheten hennes blir lenger og lenger. Gleder meg til hun nyter hele tiden hun er våken, og ikke bare når hun er HELT uthvilt.
prego Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 hehe, gled dere til de blir 6/7 måneder.. snuppa her er stort sett blid på formiddagen, men når kvelden kommer og hun syns det er kjedelig å leke osv.. så er det konstant surking..det eneste som er bra nok er å bli båret rundt..
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Godt å høre at det ikke bare er min som er sånn!! Da krysser vi fingrene for at de modnes og blir litt "sterkere" etterhvert:-)
Julimams Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 To av damene på baselgruppen min har også hatt "klagesang-babyer". De gikk til kiropraktor. Begge babyene hadde skader i ryggsøylen etter fødsel. Den ene babyen trenge 4 behandlinger, og den andre trengte 11 behandlinger for å bli friske. Men begge mammaene merket forskjell etter bare 2 behandlinger. Og de har fått hver sin solstråle som tåler å ligge på gulvet eller i lekegrinden i mer enn 10min. Jeg skal til kiropraktor med min også, må bare vente på penger inn på konto. Om ikke for annet å utelukke at hun klager fordi hun har vondt i rygg/nakke/skulder.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Ja huff. Kjenner meg igjen med det der om at de er slitne etter en halv time. Junior er 3 mnd her også. Han er veldig motorisk urolig, og sliter ut seg selv ganske raskt. Og han vil helst sitte i armkroken hos noen for der klarer han å samle seg litt. Håper bare det blir bedre etterhvert som han blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå