Zabbi Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jenta mi er 4 mnd og snart 2 uker. Igår fikk hun 4 bæsjebleier mot normalt 1-2 pr dag, og idag allerede 4 bæsjebleier mellom kl 7 og 10!!! Det gikk fra vanlig myk og jevn bæsj til noe småklumpete, fortsatt mykt, og farget vann...noe slimete og klisterigt. Er det fler som har opplevd dette? Hun har kolikk (ikke de siste 4 dagerne, håller tommene at den ska være ferdig nå) er ca 80-90 % på flaskemat, resten på brystmelk og noen skjeer med grøt eller gulrotpuree pr dag i ca 4 uker nå. Hun er ikke slapp, virker ikke ha vondt, og ingen feber. Spiser som vanligt. Kan virke litt mer sutrete til tider, men hvis jeg ikke hadde sett bleierne hennes, hadde jeg ikke bekymret meg stort. Er veldig obs på at det kan selfølgelig forandre på seg. Men lurer på hva som kan ha forårsaket denne forandring... Er det maten, tenner (ser ikke noe), antihistaminer som hun fikk for kolikken eller er hun på vei til å bli syk? ideer??
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ikke godt å si...Har en på 6 mnd som har hatt diare over en uke. Kjenner ikke/ser ingen tenner men han sikler og klør i gommene. Så kan jo være det men. Almenntilstanden er bra her og. Har vært hos legen og mest sannsynlig et virus, har levert avføringsprøve så får se. Hvis ikke du har begynt med noen ny mat er det vel neppe den. Bare pass på at hun får nok væske(tisser/våte bleier).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå