plastblomst♀♂♂ Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 http://www.dinside.no/helse/barn/barn-og-kosthold/forbyr+disse+flaskene/art791087.html Kanskje jeg burde bytte ut alle aventflaskene i en annen type.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 hmm meg og venninna mi fikk høre om dette for noen mnd siden og da brukte vi begge dr.brown sine flasker,nå har jeg bytta over til avent for minsten er ikke lenger plaget med luft, spurte på forhandler og de er godkjente,dr.brown har forøvrig begynt med glassflasker igjen,mye pga dette
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 er avent flaskene godkjente? må innrømme at jeg ble litt skeptisk her nå.. hvis man ikke skal bruke avent eller brown hva andre alternativer er det da?
Balder911 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Her har vi kjøpt BornFree glassflasker for å være HELT sikre (med luftventil) Disse får man også i plast uten Bisphenol A. Sjekk ut www.bornfree.dk. De finnes vel i Norge også, men jeg kjøpte de her. Super og rask service.
Nameless08 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Har kjøpt mine giftfrie flasker her og er veldig fornøyde med dem! http://www.akgrieg.no/
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 etter det jeg ble fortalt hos forhandler her i kr.sand,så er det dr.brown som produserer bornfree-flaskene også og ja,seffers blir man skeptisk når sånt kommer frem,fikk en smule panikk jeg også, men hva skal man evt gjøre, man kan jo bli syk av all verdens nå til dags!!!
Glad tobarnsmamma Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Man kan jo prøve å unngå det man vet om er skadelig ihvertfall... :-) Nå har jeg bestilt akgrieg sine flasker, håper de passer til min elektriske avent-pumpe....
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 ja,skal inn å sjekke jeg oxo
Sunniva78 har to små Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Noen med barn som før har brukt Avent, og som også liker disse flaskene? Hva med antall hull på smokkene? Stod så lite om det synes jeg...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Men er det barn som har blitt syke av det? jeg bruker både avent og dr.Brown...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 jeg vet ikke, men jeg brukte avent på eldstedattera mi og nå er ho straks 5, da var det ingen debatt om dette og ho er frisk som en fisk ho
Spent!!:) Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 tenker litt som deg "silje26...."! alt er jo farlig nå til dags! Tenker egentlig at alt som ikke er fremstilt naturlig på en eller annen måte kan være farlig....men i den verden vi lever i i dag, skal det godt gjøres å unngå alt det! Jeg også lurer på om det er bevist at noen har blitt syke av nettopp å f.eks ha brukt avent flasker eller dr.brown sine?
Spent!!:) Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 å en ting til....hvor "gamle" kan flaskene være før de evt burde byttes ut?? noen som vet?? Leste at det var lite av dette stoffet i de nye flaskene, men når de ble slitt så kunne de utskille det....
Crazywoman Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 finner ikke merket det er snakk om på mine dr brown flasker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå