Gå til innhold

Hvordan var det med cafeer og restauranter i Oslo Sentrum, er det noen steder man faar vognen INN mens man spiser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha'kke peil.

Men jeg ville bare si "hei".

Koselig å se deg her igjen.

Farer livet godt med dere?

Skrevet

Alt vel med oss du. Koser oss vi, nyter hoesten og har det fint. Er ikke saa ivrig her inne, hadde mest behovet da jeg var gravid. Men er inne og lurer paa litt i ny og ne.

Haaper dere har det godt ogsaa.

Skrevet

Har i hvert fall fått med vogna inn på Fridays på Aker brygge når jeg har vært der på dagtid.

Skrevet

På Santinos og Golden Dragon ;)

Skrevet

Takk for det! Begge deler hoeres bra ut, ogsaa TGI, men vi jakter paa noe litt intimt og hyggelig. Er Santinos eller Golden Dragon mest et sted du ville gaatt paa en date?

Skrevet

Sjekk www.mecca.no. Her har de barnevogn-parkering, og man får ta med seg baggen inn. Er en super reatsurant der det er masse småbarnsmødre med babyer på dagtid. Vi hadde barseltreff der forrige uke, og det var veldig fint :)

Skrevet

På Pepoles ved siden av Sentrum scene kan du som regel ha med barnevognen inn, kommer an på hvor mange vogner som er der fra før. Bagen får du ha med inn på de fleste kafeer og restauranter. Kan vært å ha med en sykkelås, desverre... Det er frekkaser her i byen :-(

Peppes på Løren og i Nydalen er barnevennlig, men om du får ha med vognen inn det vet jeg ikke. Det er masse kafeeer som har maks 1-2 vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...