Gå til innhold

kinesisk fødselskart

-lykkeliggravidigjen-

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...jeg har født fire barn, er nå gravid med femte barn (9+1). Alle mine har stemt overens med kinesisk fødselkart og/eller chinagold. Blir spennede å se om det stemmer nå også, skal på ul i desember, får nok vite det da om det er en jente eller gutt...chinagold sier jente, jeg må bare vente å se :)

Flere som har sjekket med kinesisk kart, hvordan er resultatet i fht tidliger fødsler. Inne på chinagold.com kan dere plotte inn din fødselsdag så forventet termin...eller fødseldatoen til barnet ditt...er litt artig faktisk ;).....tidsfordriv i allefall

Stemmer med min mor også, hun har født tre barn.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei: )

Jeg har 2 gutter, og det kinesiske fødelskartet har stemt på

begge 2. Skal prøve å ble gravid med nr 3 nå. Hadde vært gøy

med en liten jente, men blir like glad om det blir en gutt. I følge det

kinesiske kartet blir det jente for oss i desember og januar. Blir morsomt å se om det blir et lite barn i megen snart.

Lykke til: )

Skrevet

Eg her tre gutter kinesisk fødselskart har stemt med alle.

Skrevet

He he, jeg var inne på chinagold.com nå og sjekket med de barna jeg allerede har. Kartet mente jenter, men jeg har 2 gutter.. Så jeg vet ikke, jeg..

Skrevet

det kinesiske fødselskartet har stemt på meg begge ganger :-)

nr 1 = gutt, nr 2 jente :-) stemte også på min mor som har 6 barn, bestemor som har 4 og tanten min som har 1 ;-)

Skrevet

første stemte,da sa det gutt, og det ble det:D

men ikke andremann, da viste kartet jente, men det var gutt:)

spennende å se om tredje stemmer da:)

i følge kartet skal jeg ha gutt igjen, og det tror jeg selv også:)

Skrevet

Stemte på første, jente. Denne gangen sier det gutt, blir spennende å se om det er riktig igjen.

• 2 uker senere...
Skrevet

stemte på jenta mi føst 97 og nå skal jeg ha gutt i følge chinagold.Spennende dette..

God jul damer

Skrevet

Det stemte på min første.

Er gravid nå med termin 5/9 og da jeg skrev inn det fikk jeg at vi skulle få jente, men da jeg skrev unnfangelesdatoen til den 10/12 fikk jeg at vi skulle få gutt... Så noe usikkert da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...