Gå til innhold

Avrykk av fot og hånd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange album er det en side der vi skal ta avtrykk av babyens føtter og hender...Dere som har gjort dette...hva har dere brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg harvikke gjort det..men hva med vannmaling da? ufarlig og lett å vaske av igjenn

Skrevet

Vi brukte stempelpute. Syrefri og giftfri. Vasket av med vann og klut etterpå. Måtte ikke skrubbe litt en gang.

Skrevet

hvor får man kjøpt syrefri og giftfri stempel-pute?

Skrevet

Jeg jobber i bokhandel og vi har det der i vår hobby/scrappe avdeling. Mange farger i ale prisklasser. Det står på om de er syre og giftfri.

Fant frem en her i et merke som heter Versacolor, gullfarget.

"Water based ultimate pigment ink pad. Acid-free, fade resistant Child-safe and non-toxic" står det på boksen. kosta 20kr trur jeg.

Skrevet

Venninna mi prøvde med vannmaling, men det var lite bra, for papiret krøllet seg slik..

Jeg skal dra å se om jeg får tak i sånn Versacolor som hun her nede snakker om :) Lurt!

Skrevet

Jeg kjøpte maling på Panduro som er for finger/håndmaling for små. De er ikke giftig for nyfødte, og lager fine trykk. Der kjøpte jeg også en liten malingsvamp som jeg tok maling på for deretter bruke som "stempelpute" på foten. Trykket på papir kjøpt på samme butikk - litt tykt fint papir som en får i mange farger. Trykkene ble kjemefine og må bare få se og kjøpt meg en ramme for å henge på barnerommet : )

Skrevet

Vi brukte ansiktsmalingen til storebror. Den bør jo være trygg. Vasket foten godt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...