1+2 i april :-) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 I mange album er det en side der vi skal ta avtrykk av babyens føtter og hender...Dere som har gjort dette...hva har dere brukt?
Trulte76 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 jeg harvikke gjort det..men hva med vannmaling da? ufarlig og lett å vaske av igjenn
Julimams Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Vi brukte stempelpute. Syrefri og giftfri. Vasket av med vann og klut etterpå. Måtte ikke skrubbe litt en gang.
natalina Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 hvor får man kjøpt syrefri og giftfri stempel-pute?
Julimams Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg jobber i bokhandel og vi har det der i vår hobby/scrappe avdeling. Mange farger i ale prisklasser. Det står på om de er syre og giftfri. Fant frem en her i et merke som heter Versacolor, gullfarget. "Water based ultimate pigment ink pad. Acid-free, fade resistant Child-safe and non-toxic" står det på boksen. kosta 20kr trur jeg.
2 hjertegull :) Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Venninna mi prøvde med vannmaling, men det var lite bra, for papiret krøllet seg slik.. Jeg skal dra å se om jeg får tak i sånn Versacolor som hun her nede snakker om Lurt!
eple3 Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kjøpte maling på Panduro som er for finger/håndmaling for små. De er ikke giftig for nyfødte, og lager fine trykk. Der kjøpte jeg også en liten malingsvamp som jeg tok maling på for deretter bruke som "stempelpute" på foten. Trykket på papir kjøpt på samme butikk - litt tykt fint papir som en får i mange farger. Trykkene ble kjemefine og må bare få se og kjøpt meg en ramme for å henge på barnerommet : )
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Vi brukte ansiktsmalingen til storebror. Den bør jo være trygg. Vasket foten godt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå