Gå til innhold

Mistet, men fortsatt følelse av å være gravid, med symptomer.

idalicious

Anbefalte innlegg

vært hos legen i dag igjen..hcg-nivået mitt er på 5 og urinprøven var negativ.. Så har nok mistet spira mi ja.. huff.. naturen griper nå ikke inn uten grunn, men jeg føler meg fortsatt gravid, kvalm som bare det,har nå ikke vært så kvalm som jeg er nå.. Er det noen som har vært borti det samme??

Fortsetter under...

Har ikke vært borti den følelsen jeg da, jeg følte meg bare veldig tom i etterkant. Alt ble annerledes, luktene lukta mindre, kroppen var annerledes magen var annerledes ja alt.

Om det er veldig kort tid siden du mista så kan det nok være at kroppen ikke har registrert det ennå, altså at det er derfor du fortsatt føler deg gravid.

synd å höre at du mistet din lille spire!!

Det kan väre lurt å ta en utskap etter sa...så man ser at alt er borte... det kan jo ligge noen små rester igjen, men hcg-nivået ditt er jo veldig fint..

Det kan og bare väre en reaksjon fra kroppen...for at mye har skjedd..

lykke til!

Var til tidl ul for ei veke sidan og fekk sjå at den litle hadde stoppa å utvikla seg for ei stund sidan. Går framleis og er kvalm. Venter framleis på blødning, men til ingen nytte. Det er SÅ plagsomt å ikkje få verta ferdig med denne graviditeten. Det slit psykisk! Skal til gyn i morgon.Då skal eg få vita om eg må ta utskraping.

Det er godt å lesa at andre har det slik som meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...