Gå til innhold

Andre som har grinete og hissige unger??

Anbefalte innlegg

Jenta vår er utroolig sint for tia, er nesten ikke til å vær i hus med! Føler nesten at vi ikke kan dra på besøk en gang (redd for at folk skal si at hun er en stor grinerunge)!Skriker for alt og ingenting. Kan sitte fint på gulvet og leike seg, men plutselig skriker hun av full kraft.Hun skal stå og gå hele tiden, og når hun ikke får til det, skriker hun til hun blir lilla i fjeset. Er ikke så lett for meg og fortelle min snart 9 måneder gammel datter at hun ikke klarer og gå alene enda! hehe, men gud hjelpe meg har hun lyst! Om morgenen når hun vokner, henter vi henne og tar henne med inn på rommet vårt. Da bruker vi å ligge i sengen vår og leike og prate med henne. (Dette har vi gjort siden hun ble født). Men de 3 siste ukene vil hun ikke det heller! Tar vi henne inn på rommet vårt skriker hun fra vi setter henne i sengen og til vi løfter henne opp igjen. Føler at hun er sint hele tiden og det tærer virkelig på kreftene mine.. Noen som har det likedan eller som har tips om hva som kan vær i veien??

*Tar imot ALLE tips altså!!*

Fortsetter under...

Jeg har hatt det HELT likt! Jeg har ikke visst min arme råd...

Det jeg har gjort: Vært nede på gulvet sammen med sønnen min hele tiden. Gjort alt jeg kan for at han skal være fornøyd, gått mange turer. De gråter som regel sånn pga at de vil så mye, f.eks. gå, eller tenner. Her var det en miks! 1,5 mnd etterpå var det slutt, da kom det 4 tenner på den tiden.

Jeg var også flink til å spørre folk om å trille tur osv. Måtte ha hjelp, da jeg ble totalt utslitt. Men nå skinner som sagt solen igjen:) Det går over!!

Kjekt og høre at andre sliter med det samme:) Jeg er veldig aktiv ilag med henne. Sitter på gulvet og leker, ute og går turer, tuller, leser og går med henne mens hun holder meg i hendene! I dag klarte hun og klatre opp 2 trappetrinn (vi har 2 trappetrinn opp til kjøkkenet). Da var jeg veldig stolt og hun i strålende humør, men det gikk ikke lang tid før hun var grinete igjen. Blir veldig fortvilet for vi har ikke familie i nærheten som bare kan komme og passe henne litt. Men jeg håper nesten at det er tenner eller noe som kommer! Hun har jo bare 2 stykk, begge nede. Er det normalt? Eller burde hun egentlig hatt flere? Hun ble 9 måneder den 25.januar.

Tennene kommer nok nå vettu! Har du kjent etter om det er kuler da? Man ser litt hvitt på en måte, når de kommer! Bruk dentinox og smør inn gommen, det hjalp her!

Har du ikke en venn i nærheten som kan trille litt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...