Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi endelig kommet igang med prosessen å dra til Stork. Har vært hos legen og tatt de nødvendige tester, så nå er det bare å vente på resultatene og bestille journalsamtale. Vi er nok litt naive, for vi ble litt paffe da vi fikk listen fra Stork over åpne donorer. Hadde trodd det var flere.... Noen som vet hvor ofte listen oppdateres?

Men om jeg har forstått det riktig, så har jeg talt dagene mellom menstruasjonene, kom til 30. Også er det 14 dager fra neste menstruasjon da skal en ha eggløsning?

Merker at jeg syns dette er vanvittig spennende.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det stemmer at eggløsning stort sett skjer 14 dager før menstruasjon.

Vi fikk litt sjokk overat det var såpass lang ventetid på journalsamtale, vi ventet vel ca 1,5 måned før vi slapp til, men da var vi til gjengjeld i København 1,5 uke etter samtalen igjen..

Skrevet

Hei

Måtte bare kommentere det du sier om åpen donor. Jeg fikk ALDRI noen liste ??? Kanskje fordi jeg ikke hadde så spesifikke kriterier? Hvor mange var det på denne listen da? Jeg har hatt tre inseminasjoner med 3 ulike donorer fikk jeg beskjed om.

Uansett, nå er jeg på nordica for øyeblikket, og der er det ikke mulighet for åpen donor dessverre.

Masse lykke til til dere, dette er spennende ja !!!!

Skrevet

Det var en liste med ca 20 -20 stk. Der får en vite hårfarge, øyefarge, høyde og hvilken utdanning de har. Egentlig litt rart og sitte å velge ut. Nesten som en meny. Snakket med Stork i dag, og listen blir oppdatert omtrent annenhver måned. Så sant det var noen nye donorer. Har fått time til journalsamtale, så nå kjenner jeg at sommerfuglene har meldt sin ankomst.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...