nettigull og Lenora lille.. Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Noen som vet hvor man får kjøpt Stokke tripp trapp stol billigst? og dere som har denne fra før av, er den virkelig så fantastisk som alle skal ha det til?
RødRev Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vi kjøpte vår på Reflex, men etterpå fikk jeg inntrykk av at det ikke var det billigste stedet da.. Foreløpig er vi veldig fornøyde. Lillemann sitter trygt og godt, stolen ser fin ut i stuen, og han kan jo ha den i mange år fremover. Ser på det som en slags invenstering.
RødRev Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Investering, skulle det være ja.. Sneik seg visst inn en trykkleif.
anne* Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Tror ikke det er så mye du kan spare på ulike steder. Jeg synes stolen er super, men så hadde jeg bestemt meg for denne stolen siden før jeg blei gravid hehe I tillegg til at den er god for mini å sitte i så er det et fint møbel synes jeg
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jo,det er prisforskjeller... Let deg rundt litt først før du kjøper.. Kjøpte på refleks og der var den dyr!
Gjest mphs Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 veldig bra stol som kan brukes lenge. Vi bruker den som jeg hadde da jeg var lita så den er over 30 år gammel. Kjøpte ny bøyle og pute siden det manglet. Det er flere som selger de på finn.no så der kan du gjøre ett kupp.
En til! Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Reflex i Bergen (både på Gullgruven og på Nordås) har prisgaranti, det går jo an å sjekke om deres Reflex-butikk har det samme. Garantien går på at dersom du innen 7 dager finner produktet du har kjøpt billigere et annet sted i Bergen, får du prisdifferansen utbetalt. Har forresten Stokke-stolen selv og er veldig fornøyd, selv om prisen er ganske høy. Støtter forslaget over om å kjøpe brukt, finnes masse bra, pent brukt babyutstyr på Finn.no.
Snøfnugg75 Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Coop Obs! Men obs enkelte kjeder, babyshop feks, har kampanjer innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå