Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er skikkelig bekymret etter å ha oppdaget to kviselinende små klumper i skjeden. Den ene ser ut som om den er gul (inneholder litt puss" og er øm, den andre er litt lysere enn skjeden. Kjenner at jeg blir veldig redd for at det er kjønnsvorter og at typem min har vært utro. Jeg har nemlig bare hatt han som sexpartner. Noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 det kan være kjønnsvorter ja.. de ligner litt på "blomkålhoder" sies det.. jeg må bare si det at selvom du kanskje har det betyr ikke det at typen din har vært utro.. har han hatt sexpartnere før? uanset. dette er et virus og alle har dette naturlig i kroppen sin men ikke alle får utbrudd med vorter. om du er smittet av typen din så kan det være lenge siden han har smittet deg.. du smittes med engang men kan slippe unna vortene.. de kan komme når som helst,, neste dag, etter uke og til og med etter MANGE ÅR!! =) så det er nok ikke sikkert han har vært utro..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Kan også faktisk være kviser tror jeg. Jeg har ikke selv hatt inne i skjeden, men på indre kjønnslepper.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Har også hatt kviser på kjønnsleppene
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Den første høres ut som en betent talgkjertel og den andre som en vanlig talgkjertel. Er langt fra unormalt. Tviler på at det er kjønnsvorter, og du bør i alle fall ikke gå rundt og tro at typen har vært utro fordi du har fått kviser nedentil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå