VerdensBeste Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vi sov egentlig ikke i samme seng før hun begynte å få tenner i 7 mnd alder, egentlig kjempe teit at jeg begynte med å ta henne opp i senga om natten men klarte ikke holde meg våken mens hun fikk nattmat, siden hun har våknet 5-6 ganger om natten, og det blir bare fler og fler og tidligere og tidligere.. Men nå som hun er 9 mnd synes jeg det er på tide med nattavvenning, orker rett og slett ikke mer. Så i natt la jeg meg heller sammen med henne på madrass inne på rommet hennes så hun skal bli vant med å være på rommet der, tok på meg en tskjorte så hun ikke skulle forsyne seg selv Det gikk egentlig kjempe bra, hun ble kjempe sinna fordi hun ikke fikk pupp de 2-3 første gangene hun våknet, men utover natten så ga hun seg etter bare få minutter. Veldig overrasket Men det jeg lurer på da, vil dette ha noe å si i det hele tatt ? Eller kommer hun sannsynligvis til å våkne hver natt for det så lenge hun ligger sammen med meg ? Vil ikke bryte helt av med en gang og la henne ligge inne på rommet alene, føler det kanskje blir litt brått ?
Aibell Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det er ingenting som tilsier at du ikke skal kunne avvenne selv om du samsover. Min nattavvente seg selv og vi samsover. Synes det høres ut som du har en fin plan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå