Guttemamman:-) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Er den veldig dyr i drift??Og avgir den bra varme?
Banshee Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vi har gasspeis og den varmer så godt at det er helt vilt ) Prisen vet jeg ikke helt, det er det sambo som tar seg av ;o)
Guttemamman:-) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Sikkert et veldig dumt spørsmål men må man ha vanlig pipe når man har gasspeis?Har et hus uten pipe sjø og ønsker meg så gjerne en peis!
Banshee Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Nei, må ikke ha pipe, det er et luftinntak på utsiden av veggen. http://www.peisselskabet.no/index.php?s=p&gr=div&id=n100
heisand? Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 det blir kjempe fort varmt. her bruker jeg den ikke i år på grunn av min på 14mndr
Banshee Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Veldig greit med fjernkontroll og å kunne stille inn på nøyaktig grader da. Så slår den seg av når den har oppnådd tempen du vil ha )
Guttemamman:-) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2008 Spør masse her jeg nå..... Må peisen stå ut mot en yttervegg da pga det luftinntaket? Og er det komplisert å innstallere peisen?
Banshee Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Står ut mot en yttervegg hos oss ja, men trenger kanskje ikke å gjøre det..det tør jeg ikke si. Vi kjøpte nøkkelferdig leilighet, så hvor mye styr det var for installatøren å installere vet jeg ikke. Tviler på at dere får sette den inn selv egentlig, siden det er snakk om gass. Du får kikke litt på den linken jeg sendte deg. Det er den typen merke vi har hvertfall.
Guttemamman:-) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk for svar! Har kikket på linken, og det var mange stilige peiser der ja. Fikk ordentlig lyst på en sånn hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå