Gå til innhold

Omvisning på føden - gå alene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Mannen min er egentlig bortreist den datoen vi skal på omvisning på føden. Det går helt fint for meg at han ikke blir med da han har vært med på alt annet (kurs osv). Blir det rart om jeg går alene? Ikke lyst til å være den eneste som eventuelt ikke har med seg noen...

Fortsetter under...

altså, jeg tviler på at folk bryr seg om du kommer noen eller alene.. spørsmålet er jo hva vil du selv? er dette noe mannen din gerne vil være med på, eller noe du likegreit kan gå på alene?:o)

Hvor e dette forresten? prøve å finn litt ut om når det er på a-hus, men finner det ikk noe sted... hmmm..

velg en ny dato, det är flera uker kvar till Termin så ni har tid på er att gå dit og se.

Jag hade med mig samboen og syns de va skönt og prata om det i bilen på vägen hem, någon att "bolla" upplevelsen med.

VIss ni inte har mulighet att bytta ti så ta m mora di eller en vennine!

Annonse

hei! Tror det er veldig praktisk at mannen din er med på omvisning hvis han skal være med på fødselen. Kan jo hende du kommer til føden alene i f.eks ambulanse og han etter i bil, da er det litt greit for han å vite hvor han skal gå. Er jo en av grunnene til at man drar på omvisning... og snakke litt om forventninger til fødselen både for deg og for han. Håper dere finner ut av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...