Gå til innhold

Dere som ikke natt ammer lenger.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og babyen sover på eget rom. Sover deres babyer natta igjennom.? Vesla her er 7 måneder i dag og har sovet på eget rom i en måned og ikke fått pupp om natta på 14 dager.Men våkner enda flere ganger om natta, noen ganger blir hun helt lys våken å det kan gå en time før hun sovner igjen.Våkner hun etter kl 6 får hun komme over i våres seng og da får hun pupp. Ellers er det ikke noe ut av rommet hennes ved gråt osv. Trenger andres erfaringer og tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt sånn som du. Han har sovet på eget rom lenge, Men sluttet med nattpupp for snart to uker siden. Han våkner fra 1-5 ganger per natt men får kun smukk. Ingen prating eller noe. Det virker ikke som om han er så våken da, så han legger seg fort til igjen og sovner. Sjeldent jeg må opp igjen to ganger på rad. Skjønner ikke hvorfor han våkner egentlig. Kanskje han drømmer?

Han er 6 og en halv måned.

Skrevet

Takk for svar.Ja kansje dem drømmer eller at det er en av alle dissa peroidene . Har jo vært mange av dem. Trudde vi kansje skulle fått sovet bedre alle sammen når hun fikk eget rom, men innimellom nå så hadde det nesten vært likså greit at hun sov inne på rommet våres trur jeg. Men vil jo ikke gi opp nå når vi har jobbet ganske hart for dette.Går seg vel til får vi håpe, men godt å vite at vi er flere. Og at ikke alle sover bedre når dem får eget rom

Skrevet

Kan ikke si annet enn at det går seg til etterhvert§! Jeg har til slutt forsøkt å vekke henne, slik at lurene ikke blir så lange. dvs 1,5 t to ganger om dagen ca. Da har hun sluttet å våkne så mye på natta.

Søsteren min har en gutt på 3 år, hun sier at de fortsatt ikke har en natt som er lik en annen, så det hjelper meg i tunge perioder. Jeg vet at det er sånn her et er å ha små barn og feirer hver gang jeg har fått 5 timer i strekk. Det er jeg fornøyd med. mer enn det er julaften, nyttårsaften og sommerferie på en gang!

Nå har hun sovet gjenom hele netter i over en uke, men i natt våknet hun to ganger igjen.

Lykke til:)

Skrevet

Vi tok avvenning for halvannen uke siden. Nå får han ikke mat på natten lenger og det har egentlig gått veldig fint bortsett fra første natten. :-) Så nå får han bare smokk hvis han våkner. Og han kan våkne 1-2-3 ganger hver natt. Sovner som regel fort igjen. Noen ganger ligger han og småprater litt.....noen minutter..... Han sover på vårt soverom ennå fordi vi ikke er ferdig med å pusse opp huset. Det går faktisk fint. Håper det går enda bedre når han får eget rom. Han er forresten litt over 7 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...