Gå til innhold

Totalt nedern... 11 egg og ingen tilbake:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde 11 egg på uttaket - ny rekord, men her var altså kvaliteten for dårlig. Ingen av eggene hadde utviklet seg til i dag, de så unormale ut... Lindenberg ville analysere mer på dem, og kanskje jeg får svar i kveld...piss!

...er helt tom nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå stakkars deg.

Jeg har opplevd dette 2 ganger før, så jeg vet hvordan det føles. Man får liksom ikke sjansen til å prøve en gang.....

Nå sitter jeg nervøs og venter på tlf om mine egg !

Skrevet

Neiiiiiiiii Snooopi-dette var kiipt.

Vet ikke ord som kan trøste.

Klem..

Skrevet

Så utrolig trist!! Føler virkelig med deg, og sender en trøsteklem...

Skrevet

Å, nei, dette var ikke kjekt for deg. Skjønner at du er tom nå, for forventningene var jo helt sikkert store. Sender deg klem, jeg også.

Skrevet

Du har min største medfølelse. Har opplevd det noen ganger og det føles så forferdelig og urettferdig og helt jæ***.

Håper du får en forklaring av legen.

Ta vare på deg selv....stor klem fra meg

Skrevet

nei og nei......uff det må føles helt forferdelig snoopie:-(

stor trøsteklem til deg!

Skrevet

Å nei! Vet akkurat hvordan du har det tror jeg, skjedde oss to ganger også. Halvgått løp er bare for jævlig! Føler veldig med deg. Trøsteklem!

Skrevet

Så utrolig leit å lese dette Snooopi.

Klem fra Chaiemae

Skrevet

Dette er det værste som er, hendte meg i sommer også.dvs fikk et befruktet 2 delt tilbake av 8 egg men det hadde vi ingen tro på...kjenner den følelsen av bortkastet behandling... hvor mange forsøk har du hatt???

Skrevet

Hva?? Nei,nei, nei.....dette skulle da ikke skje, kjære deg! Det må da snart ta slutt på uflaksen din.

Tenker masse på deg, Snooopi!

Skrevet

Takk for støtten jenter:-)

Sitter her og venter på at Lindenberg skal ringe, han spurte om han kunne ringe så sent - og selvfølgelig kan han det! Jeg er jo spent på hva han har å si... Synes jo det er rart at det skulle gå så dårlig denne gangen.. Jeg har hatt 5 forsøk i det offentlige - med positiv test på 3 av dem. På Nordica har jeg nå hatt 4 forsøk (3 forsøk da dette ikke gikk..) Jeg har testet neg på alle 3. Hvorfor går det bare dårligere og dårligere?

Det er skikkelig kjedelig.. -men jeg gir meg ikke uten kamp! Jeg er sikker på at vi skal få det til!

stor klem til alle!

En ekstra stor til Golliat, -sweetie'n min, som har vært tett på meg disse dager!

Skrevet

Nei og nei Snoopi dette her er helt utrolig urettferdig!!!!

Er det mulig å ha så sinnsykt uflaks..............

Vet ikke hva jeg skal si, dette var veldig leit!

Håper virkelig at du kan få noe positivt fra legen ikveld.

Krysser fingre for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Trøsteklem

Skrevet

Dette var dagens andre sjokk for meg...

...føler virkelig med deg nå, Snooopi! Så urettferdig livet kan være... Håper Dr. Lindenberg kan gi dere et godt nok svar og et nytt behandlingsopplegg som virker. Jeg er overbevist om at den mannen har fått kjørt seg i dag - kjedelig at det skulle gå utover dere to :o(

Jeg vet hvordan du føler deg nå, men jeg vet også at du har en jernvilje og kommer til å reise deg igjen. Ta godt vare på hverandre, vennen! Vi snakkes nærmere.

Stor trøsteklem

Skrevet

Hei igjen Snooopie!

Som jeg sa det beste ved min tur var å endelig få den bamse klemmen fra deg :)

Tenker masse på deg,, jeg fikk den triste meldingen fra deg mens jeg satt i Tlf med Lindenberg og fikk samme beskjed som du fikk.. ganske utrolig,, urolig uretferdig og veldig vondt.

Kos deg med alle de andre planene du har så lenge,, så får vi se hva tidne bringer..

.. KLEMMER og ALT DET DER VETU...

Golliat

Skrevet

SNOOOOOPI..

her var det mye skrivefeil,, hehe er ikke helt i vater enda,, :)

hm,,der lo jeg litt,, ?

Ja ja ,, en glipp.. hihi

Skrevet

Hei Snoopi, fikk du et ok svar fra Lindenberg? Har vært i samme situasjn selv og det hjalp å få noe som kunne være et svar.

Skrevet

ååååååååååååååååååh!!!!!! synes det her er så j... kjipt. er det noen som virkelig har stått på så er det deg, og du er så tøff synes jeg. men nå synes jeg du burde forlange at de tar en enda mer grundig utredning av dere og finne ut hva som går galt, for det må være noe de ikke har sett som sikkert kan ordnes og at det skal klaffe skikkelig. det er en enorm påkjenning og gå igjennom en sånn prosses bare en gang og du har jo gjort dette veldig mange fler. sett ned foten og forlang en veldig grundig utredning!!!!!! det her synes jeg er så trist og jeg blir litt forbanna på systemet også kjenner jeg. men stå på du, for det skal bli en baby på deg!!!!!!!! vet ikke om noen som har stått på så mye som deg!!! du er utrolig flink!

Skrevet

Heisann!

Føler virkelig med deg. Har opplevd det samme selv og det er helt for jævlig. Man går jo rett i kjelleren. Det verste synes jeg at man går i gjennom medisin-helvete, også blir det ikke noe av noe, man føler seg snytt! Må si deg at det skjedde med på mitt første forsøk, men har hatt et til der det gikk mye bedre.

Du har lov å deppe nå, men etterhvert klarer du å se frem til nytt forsøk og finne nye krefter.

Masse lykke til og en trøsteklem fra

Skrevet

Dere er så gode å ha, superjenter!

Lindenberg fortalte at dette skjer i 2% av tilfellene... -hvorfor meg???

Han fortalt og at eggene som skal brukes nå, ligger klar noen mnd i forveien. Jeg er åpenbart i en dårlig steam, og jeg anbefales og holde en pause - til de dårlige egg er passé.. minst 2-3 mnd.

Det er jævlig kjipt, men den som venter på noe godt...

Jeg er fortsatt overbevist om at vi skal lykkes=)

klem fra meg

Skrevet

Dette var skikkelig kjipe greier, Snoopi:(((( Du har min største medfølelse..... Er ikke en slik beskjed man forventer når man er så heldig og få ut hele 11 egg.....

Du har allikevel en ståpåvilje som er helt utrolig, og jeg er overbevist om at du vil lykkes tilslutt.

Stor klem fra meg

Skrevet

Veeeldig dårlige nyheter dette, håpet så at det skulle gå for deg denne gangen - med 11 egg og alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...