Spent Hattiec... Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Tenner to rosa lys for lille Oda i magen i dag og håper at vi skal få noen nyheter på sykehuset som gjør det lettere for oss å ta et valg den ene eller den andre veien. Vi skal nedover til siste ultralyd kl 10.00 før et valg skal tas. Har skrevet litt mer på kompliserte sv. skap og sykt barn om noen lurer på grunnen til at valget må tas. Dette er ikke noe vi gjør med lett hjerte. Sender en klem til alle andre i en vanskelig situasjon.
Spent Hattiec... Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2008 Svaret vi fikk var ikke på noe vis oppløftende. Lille vennen vår har en hjernedeformasjon som gjør at hun vil dø. Det gjorde valget lettere, men sorgen større. Vondt dette... Blir satt i gang fødsel på mandag. Gruer oss masse!
har4barn Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Ville bare si at jeg tenker på dere, og jeg håper dere har mange rundt dere som kan støtte dere framover..... klem....
*nysgjerrigpetra* Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Tenker på dere. Har sendt deg en melding i 'postkassen'. Klem
Spent Hattiec... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Så meldinga di. Kjempegodt å høre fra noen som vet hva dette dreier seg om. Skal snart gå å legge meg for aller siste gang med lille Oda i magen. Grusomt! Skal på en måte bli godt å få det overstått også, for det hjelper ikke på sorgen å gå og grue så forferdelig. Sender deg en PM så fort jeg kommer meg til litt. Tror det blir stille fra meg i noen dager fra nå. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå