Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun for å sjekke om han spiste bedre..... Og jaggu gjorde han det.... Prøvd 4 måltider, og alle 3 av de, spiste han opp 160 ml.. Den siste, brukte jeg den vanlige avent flasken, og etter 80 ml bare surret han og rota med flaska og ville ikke ha mer etter mye kamp... hihi.. det endte med 100 ml.

Vært sånn lenge... Hva kommer det av at han spiste så bra med MAM flaska?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke vakum i dem pga ventilen i bunnen. Genialt ikke sant :-)

Skrevet

Jeg har akkurat samme erfaring som deg.

Avent kunne hun drikke 80-90 av og var jo ikke i nærheten av å være mett. Med mam så drikker hun nesten aldri under 140, og på nettene oppi 200. Tror jeg har lest et sted at mam sine tutter er mer like brystvorta.. Og da er de kanskje bedre å drikke av rett og slett??

Skrevet

Hmm det med vakum er jo genialt... Var skeptisk, til tanke om at jeg prøvde dr brown sine, men de gjorde magen hans enda verre, altså, han rapa ikke, og fikk kjempe vondt i magen.. Så funket jo avent sine flasker veldig lenge, inntil igår da tydeligvis... hehe

Jeg gadd liksom ikke kjøpe mange flasker føre jeg har prøvd mam flasken litt!! Da får jeg koke hver eneste gang... :P

Jeg har og hørt de er like bryst vorta, men nå ammet ikke jeg lenge.. Han er 3 mnd nå, og forrige uke prøvde jeg han til puppen for å se, han virket så rar, så villle se hva han gjorde, og han sugde som bare det, ååå stakkar, han fikk jo ikke ut melk! :(

Han har nok ikke glemt puppen selv om jeg bare ammet noen få uker... Til tross for mye morfin i kroppen, så husker han jo veldig bra da... hehe

Men til mengden mat igjen, ja han spiser opp i 150 hvert måltid han får den mam flaska nå... Skal teste noen dager til føre jeg går til innkjøp og se. ;)

Skrevet

Hos oss har det ikke noe å si hvilke flasker det er, men vi kan ikke bruke avent-tutene, da bare tuller hun, så vi bruker bare mam-tuter og både mama og avent flasker.

Skrevet

Vi hadde samme problemet med Avent. Tror problemet var at avent-smokken var for hard for han. Men jeg hadde fått en haug med Avent flasker av venninna mi, og hadde ikke lyst til å legge de bort. Fikk tips om at MAM smokken passet til Avent flaskene. Kjøpte bare MAM-smokkene....og da drakk han uten problemer. MAM smokken er bløtere i gummien, så går det som sagt ikke vakum i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...