Gå til innhold

Symptomer??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg er litt i tvil men etter det jeg har lest har jeg mangen symptomer på at jeg er gravid...

Jeg går rundt å føler at jeg får mensen når som helst, men den skal ikke komme før en ca en uke.. Det er også mer press på venstre siden der eggstokkene ligger... Har hatt veldig hodepine i 2 dager nå, noe jeg ikke pleier å ha.. Jeg har også fått veldig uren hud i ansiktet den siste uken, sånn helt plutselig..

Brystene er litt ømme, og jeg føler jeg går oftere på do.. Vert veldig trøtt og sliten de siste dagene... er i uke 3+5 vis posetiv..

Er veldig spent, venter nok en uke til med å ta testen..

hadde bare lust å høre va dere tror? :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det hørtes veldig typisk ut da, hadde samme symptomene. Hadde "mens-murringer" i 4-5 uker, og det begynte ca 1 uke før jeg skulle ha mensen, men bare fortsatte... Fikk negative tester (3stk) før jeg bestilte legetime for da var jeg sikker på at jeg hadde livmorhalskreft.. =P At det var en svulst eller noe som dekka for hullet slik at ikke blodet kom ut. Ganske sykt=p Men neida, jeg var gravid.

Så...kanskje du er :) Mulighetene er det alltid så lenge du har sex ;P

Lykke til da :))

• 1 måned senere...

Jeg kjente at jeg var gravid veldig tidlig..hummøret mitt svingte veeeldig, plutselig ble jeg kvalm, kaldsvettet og nesten en besvime følelse..

noen dager senere føltes det som om jeg hadde en skikkelig kraftig eggløsning. Føltest som om høyre eggstokk var i ferd med å eksplodere hvert sekkund. Jeg trodde da det bare var en eggløsning og tenkte ikke noe mere over det...helt til jeg stod i kø i matbutikken

Damen foran meg luktet plutselig så rart, vondt egentlig..og mannen bak meg luktet heller ikke noe godt litt surt. Jeg kjente rett og slett menneskelukten man normalt ikke kjenner...æsj...ble akutt kvalm, kaldsvettet og nesten så jeg besvimte. Plutselig gikk alt over...Da var det rett hjem å ta test som viste et veldig positivt svar. Test nr to like positiv samme med test nr tre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...