Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hvor kjøper dere lue, votter, skjerf ol. Hender dere kjøper på Lindex, kappahl og eller H&M? Kanskje litt rart spørsmål, men tenkte det kanskje var bedre kvalitet og mer ull i klærne i barneklesbutikker..?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 vi kjøper slike ting der vi handler andre klær. h&m, cubus og exit for det meste. Synes ikke det er noe dårlig kvalitet på det. Har ikke opplevd noe med klærne som skulle tilsi det ihvertfall. Men vet ikke hvordan det er i forhold til klær i barnebutikk.
betty74 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Luer kjøper jeg overalt. Satser vel på å ha iallefall en god og tykk/vindtett lue. Når det gjelder votter har jeg ikke vært så fornøyd med de billigvariantene, så da kjøper jeg to par gode votter i gore-tex som koster litt og supplerer med noen par billigvotter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Til vinteren kjøper jeg på reflex, sørbø eller røff og tøff ol. Kjøper helst reflex eller reima produkter, også name it ol. Vi har skikkelig vinter og trenger noe som virker og vil ha skikkelige ting med en gang. Det er fordi jeg har god erfaring med disse produktene og en del pga de har gjerne ull inni, men bomull mot huden. Lillebror har atopisk eksem og skal ikke ha ull mot huden. Til våren og sommeren kjøper jeg hatter og luer og slik på h&m, cubus, kappahl ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå