Gå til innhold

Er det mulig? Jeg er så lei meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor når jeg ble gravid, var jeg overbevist om at det var en lita jente i magen min og jeg fortalte til alle at hun kom til å hete SARA!Og for et kvarter siden fikk jeg vite at min ex- bestevenninne ( som jeg ikke har kontakt med ) har fått en jente og gjett hvilket navn hun har gitt til jenta!!! SARA, selvfølgelig. Jeg ble så lei meg at jeg gråt.Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tror at det var navnet til MITT ufødte baby, men hun kunne ha valgt et annet navn, den kjerringa. Hun visste veldig godt at jeg likte det navnet, hun lo og sa at navnet ikke var noe spesielt og hørtes stygt ut, også gir hun det til ungen sin............Og i tillegg så har hun født på samme dag som jeg skulle ha hatt termin hvis jeg ikke hadde mistet i fjor:)))) Fy fader.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff..vet hvordan du har det, jeg og typen har prøvd å blir gravide i 3,5 år, nå er vi straks igang med prøverør...min beste venninne ble vips gravid seff..og 9 mnd etterpå kom en supernydelig gutt til verden..og hun døper han akurrat det navnet jeg syns er det nydeligste i verden!!! Hun viste jeg ville bruke det siden jeg var 17 år!! (nå over 30) men hun spurte ikke om det gjorde meg noe..hun sa bare at typen ville ha det og da ble det sånn. Typen er dansk!! og har aldri hørt det navnet før..så hvem fikk han vite det av lissom...fan jeg var trist og skuffa en laaang periode, trist fordi vi ikke klarer å få til å bli gravide selv og nå min beste venninne rapper navnet sånn helt uten egentlig aldri snakket om det navnet, men kunne jo ikke si det til de da!! fikk ett støkk i hjertet - det der hadde jeg bare ALDRI gjort, men folk er forskjellige!! heretter sier jeg nada om navn (nå har jeg funnet et nydelig som faktisk mindre enn 2 personer i Norge heter..haha..som er MYE finere enn det de har brukt), det er mitt beste råd, gled deg over andre og spre så mye lykke når dere endelig får ei litta snelle og drit i alle andre! plutselig vil du ikke syns Sara er så fint lenger..tro meg..og vil finne et annet mye finere navn :D lykke lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...