mizz25 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Noen som gir ungan det?? når gir dokker det evt?? Lika dæm det? =)
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ha, ha... forsøkte, men endte med opp en hylendes unge pga hu likte det absolutt ikke!!!! Og helt ærlig så ser det helt grusomt ut også...
mammaTilLinnea Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 jenta mi syns det er kjempegodt hun:) selv om det ser ut som gjørme! hehe:) nå gir jeg det etter måltid dersom jeg syns hun spiste lite, da hun ikke er særlig interesert i å spise for tiden. blir litt mer kos med flaska:) men er snedig å ha med på tur syns jeg, i tilfelle vi ikke er hjemme i tide til måltidene og hun er sulten!
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 hvordan gir dere det? jeg prøvde på minsten med avent flaske ( 2 hull da han suger så kraftig at han setter i halsen med 3 hull) men Drikki er jo ganske tykt...han er straks 10 mnd,tutekopp er oxo litt problematisk for hullene er så store :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå