Gå til innhold

Afrodite spray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne...hørt om den?

Og Black bull til menn?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har supergod erfaring med begge. Black-bull gjør at han holder utrolig mye lenger, og kommer fortere tilbake. Og effekten der varer 2 døgn!!!

Afroditesprayen ble redningen for meg altså. Denne er helt vanvittig, både for å oppnå kraftigere og fortere orgasme, og mot tørrhet.

Begge er helt suverene. ps. prøv loveoilen og.

Jeg kjøper mitt via en link jeg fant på nettet: www.cosmopharmas.com/NO40761

Skrevet

jeg har nettopp fått prøve afroditespray, og det var vel verd sine 200 kr!!! herregud, orgasmen ble hel tut av en annen dimensjon! og det beste av alt, jeg tror vi brukte litt mye, men fortsatt ser det nesten ikke ut som den er brukt!

Skrevet

bestilte den nettopp. så sto det at jeg ville bi kontaktet så snart som muig for levering. Ehh vi det si de kommer på døra med den eller? får den bare i postkassa vel?

Skrevet

Jeg fikk min i posten, kommer vel litt ann på hvor man bor.

Skrevet

Jeg bestilte nesten nå jeg også, men når det kom opp at en dame ville levere på døra mi da feiga jeg ut... Bor på et lite sted og ønsker ikke at sexlivet mitt skal bli spredd på bygda.

Så da får jeg se om jeg finner det et annet sted hvor jeg kan få det i posten.

Skrevet

Jeg fikk mail om at varene ble sendt om et par dager. Og ca 1 uke etter hadde jeg den i postkassa mi, så ingen skjønner hva det er. Det står cosmopharma som avsender, og det er jo vanligvis hudpleie, aloevera og makeup, så at det er "sånne" produkter er det INGEN som skjønner.

Skrevet

Når jeg bestilte på www.cosmopharmas.com/NO40761 fikk jeg varen i posten. Fikk mail først om at den kommer i posten, og vedlagt med varen lå en giro, da kunne jeg bare betale på nettbank, helt supert. Kommer i vanlig hvit konvolutt.

Skrevet

hmm ja for det var det jeg stussa på også. at det kommer en dame. vil ikke det da. uff. skulle jeg kryssa av noe så jeg får den i posten.?

men sto det på dere som har fått og bestilt at du blir kontaktet for levring?? det kan vel si mail også?? jeg la jo inn mai og tlf nr på bestillingen. men håper da inderlig den kommer i posten. jeg bor forsåvidt sentralt jeg da men.

Skrevet

forresten har ikke fått mail ennå om bestillingen. men jeg bestilte i går, og det er jo søndag i dag. så kanskje jeg får en mail i morgen da??

Skrevet

fikk dere mail med en gang der hadd bestilt ang levering?

Skrevet

samme kveld fikk jeg mail. Men jeg bestilte tidlig på dagen, så fikk jeg mailen på kvelden. Men veldig greit det.

Skrevet

jeg har fått mail nå. og den kommer i posten. heldighvis=)

Skrevet

da har min kommet, men det tok nå litt tid nå i juleposten.

stusset litt med en gang, første gang varmet det veldig og ble super følsomt, andre gang kjølet det litt og ble super følsomt, og begge deler var supergodt, så jeg må si at jeg er overraskende fornøyd!

Skrevet

jepp jepp jepp. denne skal jeg aldri gå tom for! nettopp bestilt min andre nå for å ikke gå tom!

Skrevet

Jepp, min kommer også i posten, og denne var visst månedens tilbud i januar, så vi får 20% i januar!!! Men måtte bestille 2, for kunne visst ikke sende bestilling på under 250 kroner, men når jeg fikk mail stod det der at jeg kunne bestille på mail videre om jeg bare ønsket 1 av gangen.

Skrevet

Jeg skulle få mine i posten, skulle bli sendt 2 januar, altså fredag, det er jo ikke lenge! da har jeg det vel lørdag eller senest mandag?

Skrevet

Jeg forsøkte Love-oilen og, og den gjorde også susen. For stemningens skyld liksom. I røkelse, i badevannet, massasjeolje som kan brukes på HELE kroppen, også intime deler og inni og overalt, og spiselig :) ikke særlig god smak da, men ikke farlig. Kan anbefales!!

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg ser at dette er en gammel tråd, men jeg har nettopp startet som Cosmopharma konsulent, og lurer på hvordan dere er fornøyde med produktene... :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg bestilt, he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...