Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har kjøpt treningsmatte som småen kan ligge på på gulvet? hvor har dere kjøpt og hvilken anbefaller dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt sin oldemor kjøpte trenigsmatte til han på Reflex. Tror den var på tilbud til 500 kr da den ble kjøpt. Den er ganske stor og jeg er fornøyd med den ihvertfall.

Skrevet

Her bruker vi sånne hmm puslematter fra nille.. Geniale og har 2 stykker..

Skrevet

de puslegreiene fra Nille har jeg også. Men synes det lukter så innmari av dem- gjør det det hos fler?

Skrevet

Mine lukter i alle fall ikke..

Skrevet

Hadde to slike fra Nille som jeg skjøta sammen til en stor med storesøster for fire år siden. Har nå en liten på 3 mnd og har ikke orket å ta fram det (kommer heller ikke til å gjøre det). Syns ikke disse puslespillene er noe særlig praktiske. Støvet samler seg imellom og når man skal støvsuge er det et herk å flytte hele greia. Er liksom ikke bare å løfte opp i en håndvendig og støvsuge under. Hele puslespillet ramler jo ifra hverandre.

Nei, denne gangen satser vi på en stor treningsmatte av et eller annet slag.

Skrevet

Vi har midlertidlig sånn ei ole brum puslematte,men hun ønsker/får ei slik ei treningsmatte som de har på helsestasjonen til jul.

Den regulerer varmen å er kjempe bra for de små:)

Skrevet

Kjøpte en treningsmappe på barn og utstyr til 250 kr tror jeg. Er godt fornøyd med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...