Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Da mener jeg nesten ord-rett! Hehe... Har NULL erfaring med dette her.. Hva skriver jeg, hvor lang tid på forhånd sender jeg de ut, og når skal vi be om svar? Vi må også få svar fra de som vil overnatte på hotellet vi skal ha bryllupet. De ønsket å få svar ca 1 mnd før bryllupet. Takk for svar
Oi ..! Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Se på denne siden for tekstforslag til bryllupsinvitasjoner: http://www.bryllupsbutikken.no/files//tekstforslag.pdf Stilingen kommer jo an på hvor høytidelig/uhøytidelig ramme dere ønsker rundt bryllupet og hvem som inviterer. Noen ganger er det brudeparets foreldre som inviterer, andre ganger inviterer brudeparet selv. Da vi giftet oss i vår, var teksten slik: Kjære ... Vi gifter oss i (navn på kirken) lørdag 31. mai 2008 kl. 15.00 i. Umiddelbart etter vielsen blir det servering av frukt og mineralvann på ... (navn på selskapslokale). Deretter inviterer vi til bryllupsmiddag kl. 17.00 på samme sted. Klem, ... og ... Antrekk: Smoking / mørk dress S.u. innen: 21. april 2008 til ...(navn) mobil: (tlf.nr) På baksiden av invitasjonen skrev vi noe om toastmaster for dagen og kontaktinfo til henne. Det er kotyme å sende ut invitasjoner tre mnd. før vielsen. Svar utbedes gjerne 4-5 uker før den store dagen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå