Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp begynt å introdusere litt grøt til den lille om kvelden. Hun har til nå bare fått mm. Bare lurer på om jeg fortsatt ammer henne som før om kvelden og at grøten kommer i tillegg eller om grøten blir isteden for noe av melken? Vil jo ikke proppe i henne for mye mat heller da... Ammer henne på en og en pupp på dagtid, men om kvelden lar jeg hennne drikke av begge for å "fylle henne opp" for kvelden.

Drømmen er å få henne til å sove litt lengre på natten.

Setter stor pris på svar og deres erfaringer :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med grøt når hun var 4 mnd. mest fordi hun er litt liten på vektkurven. hun elsker grøten. ammer henne som deg som regel på en siden på dagtid. hun er ingen storspiser. får melk i fire tiden, grøt halv seks og kvelds, da som du fra begge siden ca halv syv. så tar jeg henne opp og gir henne mat (MM) før jeg legger meg i sånn elleve tiden, da sover hun som regel til halv åtte :) Sånn har vi hatt det lenge lenge og det er helt fantastisk godt å få en hel natt søvn.

Skrevet

Takk for svar!

Bare lurte på; tar du henne opp og gir henne mat når du legger deg selv om hun sover?

Hørtes fantastisk ut med en hel natts søvn! Har ikke hatt det på 10 måneder nå (sov ikke når jeg var gravid heller...).

Tror jeg skal prøve trikset ditt og se om det funker for oss også ;)

Skrevet

Er det mange som tar opp en sovende baby og gir h*n mat?

Skrevet

Vi har aldri gjort det, vi har latt henne styre det...

Har nettopp begynt med grøt vi også; jeg gir 1/2 skje grøtpulver i 145 ml på morgenen og 1 skje grøtpulver i 145 ml før sengetid.

Fra å våkne 3 ganger om natta for mat er det nå en gang! Så det hjalp på sulten til mini her hvertfall, og det allerede første natta! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...